کد خبر : 1780983 | 29 شهریور 1400 ساعت 17:25 | 37K بازدید | 3 دیدگاه

بوحمدان به بازگشت رضایت می‌دهد؟

تراکتور این هافبک جنوبی را می‌خواهد

باشگاه تراکتور در تلاش است تا هافبک دفاعی جدا شده خود را دوباره به تبریز برگرداند.

تراکتور این هافبک جنوبی را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، بلافاصله پس از پایان لیگ بیستم شاهد جدایی تعداد زیادی از بازیکنان شاخص تیم تراکتور بودیم؛ حمید بوحمدان یکی از این بازیکنان بود که با وجود گذشت بیش از دو هفته از جدایی اش، هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده است.

 

بوحمدان در شرایطی از تراکتور جدا شد که چند پیشنهاد خوب داشت و به نظر می رسید که پس از پایان همکاری اش با سرخ پوشان، خیلی زود تیم جدیدش را انتخاب کند اما این اتفاق هنوز رخ نداده و طبق شنیده ها از منابع آگاه احتمال بازگشت او به تبریز وجود دارد.

 

فیروز کریمی، سرمربی تیم تراکتور امروز در بخشی از مصاحبه مفصل خود با رسانه رسمی باشگاه تراکتور با ابراز نگرانی از جدایی پر تعداد بازیکنان طی ماه های اخیر اعلام کرد که اگر او در آن مقطع در تراکتور حضور داشت اجازه نمی داد تعداد زیادی از این بازیکنان جدا شوند. ساعاتی پس از این صحبت ها، خبر از تلاش باشگاه تراکتور برای بازگرداندن حمید بوحمدان داده می شود.

 

1559378

 

البته این خبر هنوز از سوی دو طرف به صورت رسمی تایید نشده و به نقل از منابع نزدیک به باشگاه است. حال باید دید که در نهایت باشگاه تراکتور که با توجه به مشکلات مالی بسیار دست به تغییر سیاستی محسوس در بازار نقل و انتقالات زده و دیگر یک باشگاه ولخرج به شمار نمی رود آیا خواهد توانست رضایت بوحمدان برای بازگشت را جلب کند یا خیر.

دیدگاه‌ها