کد خبر : 1781014 | 29 شهریور 1400 ساعت 20:44 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

مصدومیت ستاره جوان در تمرین امروز بایرن (عکس)

جمال موسیالا، ستاره جوان و آلمانی بایرن مونیخ، در تمرین امروز این تیم دچار مصدومیت شد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ طی ماه‌های گذشته به لحاظ آسیب دیدگی بازیکنان خود اصلاً خوش شانس نبوده است. در این مدت بازیکنانی نظیر بنجامین پاوارد، لوکاس هرناندز، کورنتین تولیسو و کینگزلی کومان با مصدومیت های مختلف مواجه شده و هر کدام در مقطعی از ترکیب بایرن دور بوده‌اند.

 

اما یک اتفاق نگران کننده در تمرین امروز بایرن مونیخ رخ داد؛ جایی که ستاره جوان و آلمانی باواریایی‌ها یعنی جمال موسیالا در برخورد با مارک روکا دچار مصدومیت شد و روی زمین افتاد. در واقع به نظر می رسید موسیالا از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده و این موضوع باعث شد که او تمرین بایرن مونیخ را نیمه کاره رها کند.

 

اگرچه باشگاه بایرن مونیخ هنوز در مورد مدت زمان دوری جمال موسیالا از میادین موضع خود را اعلام نکرده اما منابع آلمانی گزارش می دهند که آسیب دیدگی این ستاره جوان خیلی جدی نیست و او حداکثر دو سه روز از تمرین بایرن دور خواهد بود.

 

 

1645991

 

1645990

 

 

گفتنی است موسیالا در فصل جدید نمایش های خوبی در ترکیب بایرن مونیخ داشته و در چهار بازی ابتدایی این تیم در بوندسلیگا آمار دو گل و دو پاس گل را به ثبت رسانده تا نشان دهد که یکی از ستاره های آینده دار فوتبال آلمان محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها