کد خبر : 1781097 | 30 شهریور 1400 ساعت 10:21 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

پاداش والیبالیست‌های ناشنوا مشخص شد

رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: والیبالیست های ناشنوا در صورت کسب عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا، ۱۰ میلیون پاداش به عنوان پای سکو دریافت خواهند کرد.

پاداش والیبالیست‌های ناشنوا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مهران تیشه گران  اظهار کرد: طبق قولی که به والیبالیست های ناشنوا اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا داده شده بود و با تصویب هیات رییسه فدراسیون، مبلغ ۱۰ میلیون تومان در صورت کسب عنوان قهرمانی، ۶ میلیون تومان نقره و ۳ میلیون تومان برای برنز به عنوان پاداش پای سکو برای والیبالیست های ناشنوا و کادر فنی در نظر گرفته شده که در صورت مدال آوری به حساب آنها واریز خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: این پاداش جدا از پاداشی است که توسط وزارت ورزش و جوانان به مدال آوران پرداخت می شود، البته امیدوارم با حمایت های خوبی که سجادی وزیر ورزش و جوانان از ورزشکاران ناشنوا دارد، پاداش مدال آوران ناشنوا که در حال حاضر ۶۰ درصد افراد سالم است، یکسان سازی شود و دیگر از نظر پرداخت پاداش تبعیضی بین مدال آور ناشنوا و افراد سالم و معلول در آینده وجود نداشته باشد.

 

تیم ملی والیبال ناشنوایان امشب ۳۰ شهریور برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان عازم ایتالیا می شود و مسابقات از روز پنجشنبه یکم مهر آغاز می شود و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها