کد خبر : 1781098 | 30 شهریور 1400 ساعت 10:28 | 16.6K بازدید | 2 دیدگاه

داورزنی پای حکم سرمربیگری مهر تایید زد

والیبال ایران در 2022؛ با عطایی و کادر ایرانی

بعد از قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت های آسیایی، به نظر می رسد حکم سرمربیگری بهروز عطایی تا سال 2022 تمدید شده است.

والیبال ایران در 2022؛ با عطایی و کادر ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک سال 2022 با توجه به برگزاری لیگ ملت ها و همچنین مسابقات جهانی که بالاترین سطح را در والیبال دنیا بعد از المپیک دارد، سال پراهمیتی برای والیبال ایران خواهد بود. 


بعد از یک دهه استفاده از مربی خارجی، فدراسیون والیبال تصمیم گرفت در رقابت های قهرمانی آسیا از یک مربی ایرانی در راس کادرفنی استفاده کند و با توجه به نتیجه ای هم که رقم خورد، حالا از تصمیم خود خوشحال است.


اینطور که پیداست بهروز عطایی با نتیجه ای که در مسابقات قهرمانی آسیا گرفت و حمایت هایی که در روزهای اخیر نسبت به خود دیده، قرار است کارش را با تیم ملی ادامه دهد. البته که عطایی در حال حاضر یک ماموریت مهم دیگر را هم در ایتالیا دارد. او به تیم والیبال جوانان اضافه می شود تا بتواند بار دیگر قهرمانی در جهان را تکرار کند؛ اگرچه کار دشواری خواهد بود.


با این حال بهروز عطایی که در بخش باشگاهی هم تیمداری می کند و در هراز آمل حضور خواهد داشت، گویا در سال 2022 نیز همراه با کادر ایرانی اش روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست. 


داورزنی در این باره می گوید: «قطعا این مسابقات سنگ محکی بود که بتوانیم وضعیت مربیان وطنی را در این سطح بررسی کنیم. در هفته های آتی جلسات کارشناسی خواهیم داشت ولی به احتمال زیاد این شرایط را فراهم خواهیم کرد تا برای مسابقات لیگ و قهرمانی جهان سال آینده از کادر ایرانی استفاده کنیم.»

دیدگاه‌ها