کد خبر : 1781103 | 30 شهریور 1400 ساعت 10:39 | 23.6K بازدید | 5 دیدگاه

عطایی بدون استراحت راهی ایتالیا شد

ماموریت جدید جوانان والیبال؛ تکرار قهرمانی جهان

جوانان والیبال ایران ماموریتی خطیر در قلب اروپا دارند و به دنبال تکرار قهرمانی جهان در سال 2021 هستند.

ماموریت جدید جوانان والیبال؛ تکرار قهرمانی جهان

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که چند روز بیشتر از رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا در ژاپن نمی گذرد و تب والیبال در ایران هم داغ است،  بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 21 سال جهان از یکم مهرماه به میزبانی دو کشور ایتالیا و بلغارستان آغاز می‌شود.


جوانان والیبال ایران در دوره قبلی رقابت ها در سال 2019 در بحرین موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شدند و حالا با همان کادرفنی و در راس آن ها بهروز عطایی به دنبال تکرار قهرمانی هستند. عطایی که به تازگی یک قهرمانی را با تیم بزرگسالان در آسیا تجربه کرده، به همراه چند تن از شاگردانش راهی ایتالیا شده تا یک ماموریت خطیر دیگر را به سرانجام برساند. 


رقابت‌های مرحله گروهی تیم‌های حاضر در گروه A و C به میزبانی ایتالیا در شهرهای کالیاری و کاربونیا و مسابقات تیم‌های حاضر در گروه B و D به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه برگزار خواهد شد.


مرحله گروهی این رقابت‌ها با حضور 16 تیم برتر از قاره‌های مختلف روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه یکم تا سوم مهرماه با 24 مسابقه پیگیری خواهد شد.


در پایان این مرحله تیم‌های اول و دوم هر گروه برای ادامه مسابقات برای رتبه‌های اول تا هشتم و تیم‌های سوم و چهارم مرحله گروهی برای جایگاه‌های نهم تا شانزدهم در چهار گروه جدید (E و G در ایتالیا- F و H در بغارستان) به مصاف یکدیگر می‌روند.


 گروه A: ایتالیا، مصر، جمهوری چک، تایلند
 گروه B: بلغارستان، کوبا، بحرین، لهستان
 گروه C: ایران، آرژانتین، مراکش، بلژیک
 گروه D: روسیه، برزیل، کامرون، کانادا

دیدگاه‌ها