کد خبر : 1781231 | 30 شهریور 1400 ساعت 20:19 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

نونو اسپریتو:

هری کین باید اتفاقات تابستان را فراموش کند

نونو اسپریتو، سرمربی پرتغالی تاتنهام از هری کین خواست اتفاقات مربوط به پنجره تابستانی را فراموش کند.

هری کین باید اتفاقات تابستان را فراموش کند

به گزارش "ورزش سه"، هری کین در پنج هفته ابتدایی این فصل لیگ برتر شرایط هرگز مساعدی نداشته و حتی یک بار نیز موفق به گلزنی نشده است. ستاره انگلیسی در فصل تابستان تلاش زیادی برای انتقال به منچسترسیتی داشت که در نهایت مدیران تاتنهام چنین اجازه ای را صادر نکردند و هری کین به نظر هنوز از این اتفاق ناراحت است. حالا نونو اسپریتو مدعی شد هری کین در کنار دیگر بازیکنان باید به پروژه بازسازی تاتنهام کمک بکند.

 

نونو اسپریتو گفت: "اتفاقات گذشته دیگر مربوط به گذشته است. در آینده هر کاری انجام دهیم یا هر چه بگوییم هم گذشته را تغییر نخواهد داد. باید ما گذشته را پشت سر بگذاریم و در زمان حال زندگی کنیم. ما باید مسیر پیشرفت را در خود تیم پیدا کنیم و تمامی بازیکنان تاتنهام باید در این راه مشارکت داشته باشند. ما باید با بازیکنان صحبت کرده و سعی کنیم بهترین راه حل را برای آینده پیدا کنیم.

 

1637598

 

در دیدار قبل مقابل چلسی هری کین ابتدا در سمت چپ قرار گرفته، کاملا بالا و نزدیک به دروازه حریف قرار داشت و شروع خوبی را نیز تجربه کرد. ما در حال حاضر در تلاش برای یافتن راه حل هایی برای بهبود شرایط تیم و بازسازی تیم هستیم. هری کین نیز عضوی از تیم ماست و همه باید در این مسیر همراهی کنند.

 

اگر می خواهید من درباره بازی با چلسی صحبت کنم، باید بگویم همه موارد مثبت فقط در نیمه اول اتفاق افتاد و هواداران نیز از بازی تیم راضی بودند. اما در نیمه دوم کار خود را به خوبی انجام نداده و خودمان برای حریف فرصت فراهم کردیم."

دیدگاه‌ها