کد خبر : 1781241 | 30 شهریور 1400 ساعت 21:18 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

بحران مهاجم در اردوی میلان ادامه دارد

اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان در دیدار این هفته مقابل ونزیا نیز غایب خواهد بود.

بحران مهاجم در اردوی میلان ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، بحران مصدومیت از همین ابتدای فصل گریبان استفانو پیولی را گرفته و اولیویه ژیرو و زلاتان، دو مهاجم گلزن و باتجربه روسونری را از ترکیب اصلی دور ساخته است. اولیویه ژیرو امروز زمین تمرینی میلان را قبل از پایان جلسه تمرینی ترک کرده و قادر به بازی کردن در بازی فردا شب ونزیا نخواهد بود. مهاجم سابق و فرانسوی چلسی پس از شکست 3-2 میلان مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان دچار مصدومیت از ناحیه کمر شده و هنوز بهبود نیافته است.

 

1634583

 

ژیرو که در جریان پیروزی میلان 4-1 مقابل کالیاری موفق به گلزنی شده بود، پس از آن دیدار هم با کرونا و هم از مصدومیت کمر دست و پنجه نرم کرده و دیدارهای میلان را از دست داده است. زلاتان نیز هنوز شرایط بازی کردن ندارد و بدین ترتیب استفانو پیولی نمی تواند از دو مهاجم باتجربه خود در دیدار فردا شب روسونری در لیگ ایتالیا استفاده کند.

 

البته آنته ربیچ، مهاجم کروات میلان در غیاب ژیرو و زلاتان ابراهیموویچ در دو بازی گذشته گلزنی کرد و در کل در چهار بازی سری آ در این فصل دو پاس گل داده است. میلان در هر دو بازی خانگی در لیگ ایتالیا تا اینجای فصل پیروز شده، اما اخیرا در دو دیدار مقابل یوونتوس در سری آ و لیورپول در لیگ قهرمانان تنها یک امتیاز گرفته و فردا شب به دنبال بازگشت به مسیر پیروزی در سن سیرو مقابل ونزیا است.

دیدگاه‌ها