کد خبر : 1781252 | 30 شهریور 1400 ساعت 21:48 | 28.9K بازدید | 3 دیدگاه

جوانهای ما سه ساله بستند؛

تارتار: عزیزی خادم می‌تواند من را به آرزویم برساند

مهدی تارتار از شرایط تیم جدیدش می‌گوید و معتقد است ذوب آهن انگیزه بالایی دارد و در پی شروع یک فصل خوب هستند.

تارتار: عزیزی خادم می‌تواند من را به آرزویم برساند

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار پس از پایان لیگ هدایت ذوب آهنی را در دست گرفت که نزدیک‌ به سقوط بود و به عنوان تیم چهاردهم در لیگ ماندگار شد.

 

تارتار با پیوستنش به این تیم بازیکنان زیادی را جذب کرد و تغییرات فراوانی در این تیم به وجود آورد. او که این روزها با تیمش در تهران اردو زده از شرایط ذوب آهن برای شروع فصل بیست و یکم می‌گوید.

 

*در حال یافتن ترکیب نهایی هستم
خداراشکر شرایط خوبی داریم، تغییرات زیادی در تیم داشتیم و باید از باشگاه بابت جذب نفرات مدنظر تشکر کنم. این اردو کمک می‌کند تیم‌مان را بیشتر بشناسیم و از نظر انسجام تیمی شرایط بهتری پیدا کنیم و همین طور بچه‌ها بیشتر هم را بشناسند. در بازی‌های تدارکاتی هم ما می‌خواهیم ترکیب نهایی را برای شروع فصل به دست بیاوریم و همه چیز خوب است و انشاالله بتوانیم شروع خوبی را در امسال داشته باشیم.

 

*ذوب آهن امسال بسیار با انگیزه است
من در این سه چهار بازی تیم‌مان را خوب دیدم و بچه‌هامان فوق العاده با انگیزه‌اند. داریم سیستم‌های مختلف را تست می‌کنیم و با بازی‌های دوستانه تقریبا به آن اهدافی که مدنظرمان هست می‌رسیم.

 

*برای سال اول انتظارات معقول باشد
واقعا کار سخت است ولی شدنی است. ذوب آهن تیم بزرگی است ما کاری با نتایج یکی، دو سال گذشته‌اش نداریم و ما قدم به تیمی گذاشتیم که نایب قهرمان آسیا بوده و بچه‌ها باید خیلی تلاش کنند که برگردیم به آن شرایط خوب ذوب آهن و باید صبور باشیم. در سال اول انتظارات از ما معقول باشد و قول می‌دهم در دو، سه سال آینده چه من باشم و چه نباشم ذوب آهن تیمی بسیار خوب شود.

 

*اگر بتوانیم باز هم بازیکن می‌گیریم
خداراشکر نفرات مد نظرمان هشتاد درصد جذب شدند ولی ما نیاز به ترمیم اساسی داشتیم و هفت بازیکن لیگ برتری بیشتر نمی‌توانستیم جذب کنیم. در بعضی پست‌ها هنوز مشکل داریم و اگر بتوانیم بازیکنی پیدا کنیم که از بچه‌هایمان شرایط‌شان بهتر باشد جذب می‌کنیم و اگر نه با همین نفرات می‌توانیم به اهداف‌مان برسیم.

 

*باشگاه راغب به قرارداد بلند مدت با همه نبود
من خودم کار با جوان‌ها و پیدا کردن استعدادها را دوست دارم و حس خوبی به من می‌دهد و امسال هم این کار را ادامه می‌دهیم ولی بچه‌ها هم باید آن توانایی را داشته باشند که این فرصتی که به آنها می‌دهیم را بگیرند. ما اکثر بچه‌ها دو ساله یا سه ساله بستند اما یک سری از بچه‌ها شرایط سنی‌شان طوری است که خود باشگاه هم خیلی راغب نبود قرارداد بلند مدت ببندد؛ ولی اکثر جوان‌ها قرارداد دو یا سه ساله بستند.

 

*امسال بالاخره به آرزویم می‌رسم
واقعا اگر این اتفاق بیفتد و VAR بیاید من به یکی از آرزوهایم می‌رسم! ما در این چندسال که کار کردیم خیلی صدمه دیدیم؛ نمی‌گویم به عمد ولی این اتفاقات در سرنوشت کاری خودم به شدت تاثیر گذار بوده و عمدی هم نبود ولی با آمدن VAR هیچ حرف و حدیثی نمی‌ماند و من به عنوان مربی دیگر نمی‌توانم سر داور داد بزنم و شلوغ کاری کنم. همه چیز در همان 90 دقیقه بازی مشخص می‌شود. من بازهم از مسئولین فدراسیون و در راس‌شان دکتر عزیزی خادم خواهش می‌کنم که برای رخ دادن این اتفاق خوب پی‌گیر باشند.

دیدگاه‌ها