کد خبر : 1781360 | 31 شهریور 1400 ساعت 17:53 | 25.9K بازدید | 2 دیدگاه

لوئیس سوارز:

بهترین مهاجم دنیا نیستم، با انتقادات زندگی می‌کنم

ستاره اتلتیکو می گوید که دیگر به انتقادات عادت کرده و با تمجیدها نیز خودش را بهترین مهاجم دنیا نمی داند.

بهترین مهاجم دنیا نیستم، با انتقادات زندگی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، یک بار دیگر کار اتلتیکو گره خورد و لوئیس سوارز توانست روخی بلانکوس را نجات دهد. اتلتیکو تا دقیقه 77 از ختافه قعرنشین عقب بود که سوارز توانست کار را به تساوی بکشاند. او دقیقه 90 نیز گل دوم و پیروزی بخش را زد تا اتلتیکو با کسب پیروزی، موقتا صدرنشین لالیگا شود. سوارز توانست تعداد گل هایش را به 3 افزایش دهد. او فصل قبل نیز نقشی غیر قابل انکار در قهرمانی اتلتیکو داشت.

 

 

1646538

 

 

ستاره اروگوئه ای در پایان بازی دیشب گفت:« بیش از اندازه خوشحالم چون عقب بودیم و می دانستیم که اگر ببازیم، علیه ما انتقادات زیادی خواهد شد. باید کمی بیشتر تلاش می کردیم ولی بازی سختی بود و در چنین دیداری وقتی کامبک می زنید، از لحاظ روحی شرایط تان در ادامه مسیر مضاعف می شود. مطمئنم که بازی به بازی بهتر خواهیم شد.»

 

سوارز ادامه داد:« ختافه حریف ساده ای نبود و به شدت پرس می کردند. گفتم که باید بیشتر تلاش می کردیم و همین کار را کردیم. هنوز راه درازی تا پایان فصل باقیمانده ولی بهتر خواهیم شد. از من نیز انتقادات زیادی می شد ولی به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای، باید با این انتقادات زندگی کنم. این تاوان بودن در سطح اول دنیاست. من هرگز پاپس نمی کشم و انتقادات مرا به زیر نمی کشند. از تعریف و تمجید ها نیز حس بهترین بازیکن دنیا به من دست نمی دهد. گاهی عالی هستید و گاهی برعکس. فوتبال همین است.»

 

دیدگاه‌ها