کد خبر : 1781396 | 31 شهریور 1400 ساعت 17:15 | 21.4K بازدید | 7 دیدگاه

چرا کمیته اخلاق دلیل محرومیت‌ها را اعلام نمی‌کند؟

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال طی روزهای گذشته احکامی را صادر کرده اما دلیل این حکم‌ها را اعلام نکرده است.

چرا کمیته اخلاق دلیل محرومیت‌ها را اعلام نمی‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، طی دو روز گذشته کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اقدام به صدور احکامی علیه اعضای تیم های مختلف و افراد شاغل در فوتبال ایران کرده است.


روز گذشته حکم جنجالی این کمیته به جریمه 50 میلیون تومانی فرشید اسماعیلی و محرومیت دو جلسه ای حسین کنعانی‌زادگان برمی‌گشت. در حکم کمیته اخلاق هیچ دلیلی برای احکامی که علیه ستاره های سابق استقلال و پرسپولیس صادر شده نیامد.


در این خصوص خبرنگار "ورزش سه"‌تلاش های زیادی انجام داد تا با اعضای کمیته اخلاق و به خصوص اسدی مقدم رییس این کمیته ارتباط بگیرد اما هیچ کدام از شاغلان در کمیته اخلاق هم اطلاعی پاسخی به تماس ها ندادند!


امروز هم کمیته اخلاق احکام جدیدی را علیه افراد مختلف صادر کرده که مهم ترین آنها به جریمه 50 میلیون تومانی فرهاد مجیدی و منع ورود او به محافل فوتبالی تا زمان پرداخت این جریمه است.


نقطه مشترک همه احکامی که کمیته اخلاق صادر کرده، مشخص نبودن دلیل این حکم ها است. اینکه سلبریتی‌های فوتبالی به چه دلیلی باید جریمه یا محروم شوند ، موضوعی است که هواداران فوتبال علاقه‌مند به کسب اطلاع در خصوص آن هستند اما چنین مساله‌ای وجود ندارد.


عدم شفاف سازی کمیته اخلاق درباره دلیل محرومیت ها وجریمه های اعلام شده باعث ایجاد گمانه‌زنی در این خصوص می‌شود. طی دو روز گذشته درباره احکام صادر شده علیه کنعانی زادگان و اسماعیلی گمانه‌زنی‌های متعددی در رسانه‌ها مطرح شده و اهالی رسانه حدس هایی در این خصوص زده‌اند. حالا درباره فرهاد مجیدی و حکمی که علیه او صادر شده نیز چنین فضایی در دنیای مجازی ایجاد شده است.


در چنین شرایطی بهتر است کمیته اخلاق برای احکام خود دلایل و موضوع شکایت را نیز بیان کند تا دیگر شاهد اختلاف نظرات و البته حاشیه سازی علیه افراد در فضای مسموم مجازی نباشیم.

دیدگاه‌ها