کد خبر : 1781402 | 31 شهریور 1400 ساعت 17:57 | 10.6K بازدید | 2 دیدگاه

مورینیو: ما مثل بایرن یا پاری‌سن‌ژرمن نیستیم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، معتقد است که این تیم باید از هر بازی درس بگیرد و آن ها تنها به پیروزی فکر می‌کنند نه قهرمانی یا چیز دیگری.

مورینیو: ما مثل بایرن یا پاری‌سن‌ژرمن نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو در بازی ابتدای هفته برابر هلاس ورونا اولین شکست خود را با رم تجربه کرد. سرمربی پرتغالی که پیش از این هیچ باختی را در قامت سرمربی جالوروسی تجربه نکرده بود، بالاخره این اتفاق برایش رخ داد.

 

رم فردا از سری مسابقات هفته پنجم سری‌آ به مصاف اودینزه خواهد رفت و ژوزه مورینیو پیش از این بازی گفت: " ما در برابر ورونا شکست خوردیم چرا که خوب بازی نکردیم. همچنین به همراه بازیکنان مسابقه را تحلیل کردیم و در مورد آینده حرف زدیم نه آن بازی چرا که دیگر نمی توانیم پیروز آن باشیم. ما سه امتیاز را از دست دادیم."

 

 

1645667

 

 

مورینیو در ادامه گفت: "ما باختیم و ناراحت هستیم اما باید کنترل خود را حفظ کنیم. این نتیجه ای نیست که من را به این طرف و آن طرف هل دهد. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم و باید در موارد مثبت و منفی که وجود دارد، آرامش خود را حفظ کنیم. ما برای هیچ چیزی مدعی نیستیم و فقط ادعای پیروزی در بازی بعدی را داریم. ما باید غم را به انگیزه تبدیل کنیم، نه غم را به افسردگی. ما فقط یک بازی را از دست دادیم کسانی که در دو یا سه مسابقه شکست خوردند باید چه کنند. ما راه خود را آرام اما بلندپروازانه طی می کنیم.

 

 

1646596

 

 

ما باید بیشتر کار کنیم چرا که در غیر اینصورت باشگاه به جای سه سال قرارداد تنها به من سه ماه فرصت می‌دهد. من نمی‌توانم بازیکنان، هواداران یا هر کس دیگری را کنترل کنم و فقط می‌خواهم روی آنها تاثیر خود را بگذارم. فصل یک بزرگراه نیست بلکه پر از پیچ و خم است. شاید برای تیم‌هایی مانند پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ که همیشه پیروز می شوند یک بزرگراه باشد اما برای ما نه."

دیدگاه‌ها