کد خبر : 1781452 | 31 شهریور 1400 ساعت 21:55 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

اسپتزیا ۲-۳ یوونتوس؛ طلسم‌شکنی با چنگ و دندان

یوونتوس در یک بازی سخت موفق شد با نتیجه 3-2 اسپتزیا را شکست داده و اولین برد فصل خود را کسب کند.

اسپتزیا ۲-۳ یوونتوس؛ طلسم‌شکنی با چنگ و دندان

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که شروع کابوس‌واری را در فصل جدید رقابت‌های سری آ تجربه کرده امشب در چارچوب هفته پنجم این رقابت‌ها مقابل اسپتزیا قرار گرفت که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 3-2 به سود مهمان خاتمه یافت.

 

در دقیقه 15 یوونتوس می‌توانست دروازه اسپتزیا را باز کند اما در یک کش و قوس ضربه ماتیاس دی لیخت با اختلاف کمی از بالای دروازه اسپتزیا عبور کرد.

 

در دقیقه 28 بالاخره قفل دروازه اسپتزیا شکست و یوونتوس توانست گل اول را به ثمر برساند. ضربه عالی مویزه کین به تور دروازه تیم میزبان چسبید تا یووه با یک گل پیش بیفتد.

 

 

1646673

 

 

بعد از دریافت گل اسپتزیا توپ و میدان را در اختیار گرفت و نهایتاً حملات این تیم در 33 نتیجه داد. ضربه مهار نشدنی امانوئل گیاسی وارد دروازه یوونتوس شد تا نتیجه 1-1 شود.

 

در دقیقه 42 پائولو دیبالا می توانست یوونتوس را یک بار دیگر پیش بیندازد اما ضربه محکم این بازیکن از زیر طاق دروازه توسط دروازه بان اسپتزیا به کرنر فرستاده شد تا نیمه اول با همان تساوی 1-1 تمام شود.

 

 

1646678

 

 

در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم اسپتزیا موفق شد روی یک ضد حمله بسیار سریع دروازه یوونتوس را برای بار دوم باز کند. ضربه یانیس آنیسته به گل دوم اسپتزیا منجر شد تا نتیجه 2-1 شود.

 

در دقیقه 57 یوونتوس می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه وستون مک کنی با اختلاف کمی از بالای دروازه اسپتزیا عبور کرد. چند دقیقه بعد این ضربه پائولو دیبالا بود که توسط دروازه بان حریف به کرنر فرستاد تا تغییری نتیجه حاصل نشود.

 

در دقیقه 66 یوونتوس توانست کار را به تساوی بکشاند. فدریکو کیه زا بعد از یک قوس با دروازه اسپتزیا تک به تک شد و نتیجه را به 2-2 تغییر داد.

 

 

1646674

 

 

چند دقیقه بعد یوونتوس گل سوم را هم وارد دروازه اسپتزیا کرد. ماتیاس دی لیخت پیش تاخته روی یک ضربه کرنر موفق به گلزنی شد تا نتیجه 3-2 شود.

 

 

1646677

 

 

در دقیقه 85 اسپیتزیا می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه باستونی اینبار با واکنش خوب وویچک شزنی همراه شد. در ادامه مسابقات یوونتوس کار را کنترل کرد تا اولین برد خود را در رقابت های سری‌آ کسب کرده باشد.

دیدگاه‌ها