کد خبر : 1781458 | 31 شهریور 1400 ساعت 22:04 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

باید از الان به بازی با اردن فکر می کنیم؛

ایراندوست: شادی کافی‌ست، بازی بنگلادش تمام شد

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران از عملکرد شاگردانش مقابل بنگلادش ابراز رضایت کرد و عملکرد آن‌ها را خوب و تحسین‌برانگیز دانست.

ایراندوست: شادی کافی‌ست، بازی بنگلادش تمام شد

به گزارش "ورزش سه" پس از برتری پنج گله تیم ملی فوتبال زنان ایران مقابل بنگلادش، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران درباره شرایط این مسابقه گفت: بچه های ایران امروز فوق العاده ظاهر شدند، تمام برنامه های تاکتیکی  که تمرین کرده بودیم، به اجرا درآورند. ما تیم بنگلادش را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم سمت راست نقطه ضعف شان است و این را گفته بودیم که بچه های ما می توانند از فضای بین دفاع راست و حتی دفاع چپ بتوانند پاس های عمقی بدهند تا حملات زیادی را ما از جناحین داشته باشیم.

 

وی افزود: خدا را شکر بچه ها با مهارت های فنی و سرعتی که به بازی می دادند، توانستند این بازی را با پیروزی پرگل 5 بر صفر از زمین مسابقه خارج شوند. همانطور که می دانیم تیم بنگلادش هم بازیکنان سرعتی زیادی داشت. هدف ما این بود که مرکز زمین را مهار کنیم، بخاطر اینکه سه بازیکن خوب شان شماره 10 و 11 و 6 در مرکز زمین بازی می کردند.

 

ایراندوست در تکمیل صحبت‌های خود درباره عملکرد ملی‌پوشان در دیدار با بنگلادش گفت: تمام نکات فنی را که قبلا گفته شده بود، دختران باهوش ایران توانستند به اجرا در بیاورند و کاملا شرایط بازی را به نفع خودشان پیش بردند. البته گل زود هنگامی  که در دقیقه 4 به ثمر رساندیم برای تیم بسیار روحیه بخش بود.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران با ستایش از عملکرد شاگردانش گفت: از همه شاگردانم راضی هستم، چه بچه هایی که بازی کردند و چه آنهایی که روی نیمکت بودند. تمام هم و غم ما این بود که این همدلی و انسجام را  به تیم بدهیم و بعد از سالها تیم ملی، یک تیم متحد و یکدستی باشد که خوشبختانه این شرایط در تیم رقم خورد. از لحظه ای که داور سوت پایان بازی را زد باید بگویم برای ما بازی بنگلادش تمام شد و به بازی با اردن فکر می کنیم.

 

مریم ایراندوست درباره دیدار بعدی مقابل اردن توضیح داد: اردن تیم خیلی خوبی است و کاملا فوتبال بازی می کند. سه تا چهار بازیکن لژیونر دارد که در سطح اروپا بازی می کنند. قطعا این تیم را هم آنالیز کردیم و برنامه هایی برای آن داریم؛ در فاصله دو روز مانده به این دیدار دو جلسه تمرینی خواهیم داشت تا بازیکنان با شرایط آماده تر و ریکاوری مناسبی بتوانند روز شنبه سوم مهرماه به مصاف این تیم بروند تا به هدف مان که همان صعود به مرحله نهایی جام ملت های آسیا 2022 هند است، دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها