کد خبر : 1781482 | 01 مهر 1400 ساعت 01:24 | 44.1K بازدید | 16 دیدگاه

رئال مادرید 6 - 1 مایورکا؛ تیم کارلتو رحم نمی‌کند

رئال مادرید با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد 1-6 مایورکا را مغلوب بکند.

رئال مادرید 6 - 1 مایورکا؛ تیم کارلتو رحم نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که در فصل جاری در بخش هجومی فوق العاده نشان داده بود، امشب نیز با درخشش ستاره های خط حمله خود توانست با نتیجه درخشان 1-6 از سد مایورکا عبور کند.

 

رئال مادرید بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود هم به گل اول دست یافت. روی اشتباه عجیب گایا و توپربایی فوق العاده کریم بنزما، این ستاره فرانسوی با ضربه ای زمینی و دقیق به گوشه دروازه موفق به زدن گل اول شد.

 

1646732

 

در دقیقه هفت بود که مارکو آسنسیو می توانست خیلی سریع و با ارسال مستقیم از روی نقطه کرنر برتری رئال مادرید را دو برابر کند، اما روی خط دروازه رینا توپ را برگردادند. در دقیقه 20 کوبو در گوشه سمت راست محوطه صاحب موقعیت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه زمینی از کنار دروازه رئال مادرید به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 24 رئال مادرید به گل دوم دست یافت. ارسال زمینی رودریگو را رینا دور کرد، اما در ریباند مارکو آسنسیو در شرایط خوبی قرار داشته و موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.

 

اما مایورکا خیلی زود یکی از گل های خورده را جبران کرد. لی کانگ این با نفوذ از پشت محوطه و ضربه ای محکم و دقیق به گوشه دروازه موفق شد گل اول مایورکا را به ثمر برساند.

 

اما در دققه 30 رئال مادرید باز هم به گل رسید. روی اشتباه مدافعان مایورکا بود که کریم بنزما در مقابل دروازه و در سمت راست محوطه آسنسیو را صاحب فرصت کرد تا این بازیکن زننده گل سوم رئال مادرید را نیز به ثمر برساند.

 

1646734

 

1646733

 

در ادامه و روی ارسال کریم بنزما بود که آسنسیو فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت، اما ضربه سر او با بدشانسی وارد دروازه نشد و در نهایت رئال مادرید با برترب 1- به رختکن رفت.

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی پاس بنزما بود که وینیسیوس جونیور فرصت داشت با حرکتی تکنیکی دروازه مایورکا را باز کند، اما ضربه او آرام بود و در اختیار دروازه بان حریف قرار گرفت.

 

اما در دقیقه 56 و روی حرکت رودریگو و در ادامه پاس کریم بنزما، مارکو آسنسیو با ضربه ای فنی و زمینی موفق به زدن گل چهارم رئال مادرید در این دیدار هم شد.

 

1646736

 

در ادامه حملات تیم کارلو آنچلوتی ادامه یافت و این بار کریم بنزما موفق به گلزنی شدد. ستاره فرانسوی در سمت راست محوطه صاحب موقعیت شد و ضربه او بعد از برخورد به مدافعان مایورکا وارد دروازه شد.

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 84 وینیسیوس جونیور در سمت چپ محوطه حرکت کرده و با ارسالی زمینی ایسکو را صاحب فرصت کرد تا او به راحتی دروازه مایورکا را با ضربه ای زمینی باز کند. در ادامه حملات رئال مادرید بی نتیجه ماند و در نهایت این تیم با شش گل مایورکا را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها