کد خبر : 1781769 | 02 مهر 1400 ساعت 23:50 | 59K بازدید | 12 دیدگاه

ایران ۲ - آرژانتین ۳؛

جوانان والیبال ایران از صعود بازماندند

تیم ملی والیبال جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان مقابل آرژانتین شکست خورد.

جوانان والیبال ایران از صعود بازماندند

به گزارش ورزش سه به نقل از ایسنا،  بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان با حضور ۱۶ تیم برتر از قاره‌های مختلف جهان به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان درحال برگزاری است.

 

تیم ملی والیبال جوانان ایران روز گذشته (پنج شنبه)  در اولین بازی خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها به مصاف تیم ملی والیبال بلژیک رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

 

جوانان والیبال ایران در دومین رقابت خود در مرحله گروهی از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (جمعه) به مصاف آرژانتین رفته و با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ بازی را به حریف واگذار کردند. بازی ایران مقابل آرژانتین درحالی برگزار شد که این رقابت برای ملی پوشان اهمیت زیادی داشت چرا که در صورت باخت، والیبالیست‌های ایران از صعود به دور بعدی این مسابقات باز می‌ماندند.

 

دیدار والیبال ایران و آرژانتین در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰، ۲۶ بر ۲۴، ۱۸ بر ۲۵ و ۱۷ بر ۱۹ به سود آرژانتین پایان یافت تا نوجوانان والیبال ایران از صعود به مرحله بعد باز بمانند.

 

عرفان جلالی‌نژاد، امیرحسین توخته، امیرحسین تقوی، سینا نیک‌پور، مهدی جلوه، بردیا سعادت، و عبدالمختار (لیبرو) مقابل آرژانتین صف آرایی کردند.

 

در پایان این رقابت، صداقت با کسب ۱۸ امتیاز عنوان امتیاز آورترین بازیکن ایران را به نام خود کرد. همچنین ملی پوش والیبال آرژانتین با کسب ۲۴ امتیاز بهترین بازیکن زمین نام گرفت.

 

تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (شنبه) در سومین و آخرین دیدار خود درمرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف مراکش خواهد رفت.

 

دیدگاه‌ها