کد خبر : 1781984 | 04 مهر 1400 ساعت 00:28 | 43.4K بازدید | 4 دیدگاه

پی‌اس‌جی 2-0 مون‌پلیه: بردهایی که دلگرم کننده نیست

پاری سن ژرمن در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-0 مون پلیه را شکست بدهد.

پی‌اس‌جی 2-0 مون‌پلیه: بردهایی که دلگرم کننده نیست

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که پاریسی ها لیونل مسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند، موفق شدند با گل های ادریسا گه‌یه و یولیان دراکسلر مقابل مون پلیه به پیروزی برسند.

همانطور که انتظار می رفت پاری سن ژرمن بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از اینکه نیمار در دقایق ابتدایی یک موقعیت خوب را از دست داد، در دقیقه 14 این ادریسا گه‌یه بود که توانست گل اول بازی را به نام خود ثبت کند. روی یک حرکت تیمی بود که توپ با پاس آنخل دی ماریا پشت محوطه جریمه به گه‌یه رسید و او هم با یک شوت تماشایی، توپ را به طاق دروازه حریف کوبید.

 

1647618

 

برتری پی اس جی ادامه داشت اما تا دقیقه 42 طول کشید تا این تیم یک خطر جدی دیگر روی دروازه حریف ایجاد کند. ولی این بار ضربه والی آندر هررا به تیر دروازه مون پلیه برخورد کرد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کرد و بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 67، روی پاس اشرف حکیمی، این کیلیان امباپه بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

بازیکنان پی اس جی یکی دو موقعیت خوب دیگر را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 88 به گل دوم رسیدند. روی حرکت خوب نیمار و پاس او به درون محوطه جریمه بود که دراکسلر صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم، دروازه بان حریف را مغلوب کرد تا پی اس جی با نتیجه 2-0 به سه امتیاز این دیدار برسد.

 

1647617

 

پاری سن ژرمن با این پیروزی 24 امتیازی شد و با 10 امتیاز برتری نسبت به المپیک مارسی، جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد. البته آنها دو بازی بیشتر از شاگردان خورخه سامپائولی انجام داده اند.

دیدگاه‌ها