کد خبر : 1782219 | 05 مهر 1400 ساعت 10:45 | 30.4K بازدید | 9 دیدگاه

فرگوسن: بازگشت رونالدو به یونایتد فوق‌العاده است

سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد، اثرگذاری سریع کریستیانو رونالدو بر عملکرد این تیم پس از بازگشت به اولدترافورد را تحسین کرد.

فرگوسن: بازگشت رونالدو به یونایتد فوق‌العاده است

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی اسطوره‌ای شیاطین سرخ در اولین حضور رونالدو در میدان پس از بازگشت به اولدترافورد و به ثمر رساندن دو گل برابر نیوکاسل در ورزشگاه حاضر بود. این بازیکن پرتغالی روند گلزنی خود را در دیدار برابر وستهام و یانگ بویز نیز تکرار کرد تا بازگشت شکوهمندی را رقم زده باشد.

فرگوسن که در سال 2003 رونالدوی 18 ساله را از اسپورتینگ به خدمت گرفته بود به پادکست یونایتد گفت:« این فوق العاده است. بازگشت او مانند ورود سزار به رم پس از فتح و پیروزی بود که می‌گفت آمدم، دیدم، فتح کردم. این بازگشت برای همه هواداران یونایتد عالی بود، ما میلیون‌ها هوادار در خارج از کشور داریم. وقتی او به این جا آمد پروسه یادگیری را خیلی سریع طی کرد. او با سرعتی باورنکردنی به سمت مدافعان حریف حمله می‌کرد. من فکر می‌کنم که او با تمایل به پیروزی به دنیا آمده است.»

 

1642671

 

سرمربی سابق یونایتد در ادامه اضافه کرد:« او خودش را فدا کرد تا بهترین باشد. من به یاد دارم که ما قرار بود روز شنبه با آرسنال بازی کنیم و باران شدیدی در مجموعه تمرینی یونایتد می‌بارید. او همیشه پس از تمرینات در زمین می‌ماند تا بیشتر کار کند. من به او گفتم به داخل رختکن برود چون فردا بازی داشتیم و زمین بیش از حد خیس بود.وقتی به دفترم رفتم، به زمین نگاه کردم و دیدم بار دیگر برگشته است. هیچ بحثی نکردم. نمی‌توانم چیزی به او بگویم چون او همیشه من را شکست می‌داد.»

فرگوسن همچنین درباره تصمیم رونالدو برای حضور در رئال مادرید گفت:« من می‌دانستم که او به بازیکنی عالی تبدیل خواهد شد. و این زمینه در رئال مادرید برای او فراهم شد. اگر بخواهیم منصفانه درباره رئال حرف بزنیم باید بگوییم که آنها باشگاهی هستند که سال‌های طولانی به رشد بازیکنان تراز اول کمک کرده‌اند و 13 قهرمانی اروپا در کارنامه دارند. باید آنها را تحسین کرد. این باشگاه جایی است که هر بازیکن بزرگی دوست دارد به آنجا برود.»

دیدگاه‌ها