کد خبر : 1782220 | 05 مهر 1400 ساعت 10:43 | 22.9K بازدید | 23 دیدگاه

آل کثیر؛ حمله‌ور آشنا در قلب ریاض (عکس)

عیسی آل کثیر باتوجه به اتفاقات فصل گذشته لیگ قهرمانان، چهره‌ای آشنا برای هواداران فوتبال در عربستان است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت که باتوجه به جدایی شهریار مغانلو، دو مهره هجومی اصلی این تیم مهدی عبدی و عیسی آل کثیر محسوب می‌شوند. عبدی در فصل جدید لیگ قهرمانان موفق به گلزنی نشده اما آل کثیر توانسته با ثبت 3 گل خود را در بین بهترین گلزنان این مسابقات قرار دهد.

 

اما تقابل او با الهلال بسیار خاص، جالب و متفاوت خواهد بود. فصل گذشته و پس از نمایش درخشان آل‌کثیر مقابل پاختاکور، شکایت از این بازیکن به خاطر خوشحالی پس از گلش، سبب شد تا او با محرومیتی شش ماهه مواجه و بازی با النصر عربستان را از دست بدهد. باتوجه به اینکه النصر رقیب سنتی الهلال است، بسیاری از هواداران تیم آبی پوش ریاض نسبت به این محرومیت واکنش منفی نشان دادند و حتی با انتشار تصاویر آل کثیر در توییتر، به حمایت از او پرداختند.

 

 

این موج، پس از بازی شدت بیشتری به خود گرفت. شکست النصر با عبدالرزاق حمدالله و برتری پرسپولیس بدون آل کثیر به سوژه چندین ماهه شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد و هواداران الهلال ویدیوهایی را در فضای مجازی منتشر کردند که با خلاقیت زیاد و به شکلی جالب درست شده بود.

 

حالا آل کثیر که به واسطه همین اتفاقات چهره‌ای آشنا نه تنها برای کادرفنی الهلال بلکه هواداران فوتبال در عربستان محسوب می‌شود، فرصت این را دارد تا در خاک عربستان بدرخشد و شاید با پیروزی مقابل الهلال، فرصت بازی برابر النصر را هم به دست بیاورد؛ این می‌تواند رویایی ترین اتفاق برای مهاجم جنوبی قرمزها باشد.

دیدگاه‌ها