کد خبر : 1782298 | 05 مهر 1400 ساعت 17:56 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

کونسیسائو: ما نماینده یک باشگاه تاریخی هستیم

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، می‌گوید توقعات زیادی از این تیم در لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد.

کونسیسائو: ما نماینده یک باشگاه تاریخی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، پورتو که در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا نمایش فوق‌العاده ای را مقابل اتلتیکومادرید مدعی ارائه داد و حتی به گفته بسیاری شایسته پیروزی بود، فردا شب در هفته دوم این رقابت‌ها یک بازی دشوار دیگر را در مقابل لیورپول برگزار خواهد کرد.

 

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لیورپول گفت: "ما نماینده یک باشگاه تاریخی هستیم که دارای سابقه بسیار بالایی در لیگ قهرمانان است اما حالا تاریخ و گذشته بازی نمی کنند. هویت لیورپول مانند ما تغییر نکرده است. ما با حریفی روبرو هستیم که به نظر من، در برخی از نقاط زمین بهترین تیم جهان است. با این حال موفقیت در بازی فردا به خودمان بستگی دارد و اینکه بتوانیم از برخی نقاط ضعف حریف استفاده کنیم."

 

 

1648186

 

 

کونسیسائو در ادامه گفت: "ما تحت فشار هستیم. سال گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان چلسی را با نتیجه یک بر صفر شکست دادیم و افرادی ناراحت شدند. این بخشی از فرهنگ باشگاه است. البته من رئیس را مقصر می دانم این باشگاه را به تیمی برنده تبدیل کرده است."

 

 

1648184

 

 

وضعیت پپه: " بودن یا نبودن پپه تفاوت بزرگی است. نه اینکه دیگران بی ارزش باشند اما او بازیکن بسیار باتجربه ای است و در این بازی ها داشتن افراد توانمند در چنین بخش مهمی ضروری است. با این حال وضعیت او مشخص نیست و فردا همه چیز معلوم می ‌شود."

دیدگاه‌ها