کد خبر : 1782319 | 05 مهر 1400 ساعت 19:31 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

جدال ابراهیمی و کنعانی‌زادگان برای ۳ امتیاز

الوکره و الاهلی با بازیکنان ایرانی خود مسابقه امشب را آغاز می‌کنند.

جدال ابراهیمی و کنعانی‌زادگان برای ۳ امتیاز

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای پایانی هفته چهارم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الوکره با بهره‌مندی از امید ابراهیمی در فهرست نفراتش، از ساعت ۲۰ امشب در حالی در ورزشگاه خلیفه دوحه مقابل تیم الاهلی قرار می‌گیرد که این تیم محمدحسین کنعانی‌زادگان را در اختیار دارد.

 

 امید ابراهیمی که سابقه دو سال عضویت در الاهلی را دارد و فصل گذشته در تمام ۲۲ مسابقه لیگ ستارگان قطر برای این تیم به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، امشب با پیراهن الوکره مقابل باشگاه سابق خود قرار می‌گیرد.

 

1648215

 

هافبک سابق استقلال در سه هفته ابتدایی فصل جدید لیگ ستارگان قطر حضور ثابت در ترکیب تیمش داشته و یک کارت زرد دریافت کرده که امشب هم از ابتدا برای تیمش مقابل الاهلی به میدان خواهد رفت.

 

محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز که امسال به الاهلی اضافه شده و طی سه دیدار اخیرشان به میدان رفته، در مسابقه امشب یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش برابر الاهلی است که تقابل او با امید ابراهیمی جالب توجه خواهد بود.

 

یاران ابراهیمی در سه بازی اخیرشان یک شکست، یک تساوی و یک پیروزی داشتند و به دنبال کسب یک برد دیگر هستند تا رتبه پنجم جدول لیگ ستارگان قطر را حفظ کنند و الاهلی نیز با کنعانی‌زادگان امیدوار است پس از یک باخت و دو مساوی، به نخستین پیروزی فصل خود برسد.

دیدگاه‌ها