کد خبر : 1782346 | 05 مهر 1400 ساعت 22:27 | 21.8K بازدید | 2 دیدگاه

به اندازه کافی تلاش نکردیم؛

اتهام ستاره برزیلی به بازیکنان تاتنهام بعد از دربی

لوکاس مورا، ستاره برزیلی تاتنهام مدعی شد بازیکنان این تیم برابر آرسنال به اندازه کافی تلاش نکرده اند.

اتهام ستاره برزیلی به بازیکنان تاتنهام بعد از دربی

به گزارش "ورزش سه"، دیروز جریان مسابقه دربی شمال لندن کاملا در اختیار توپچی ها بود و آرسنال با گل های امیل اسمیت راو، پیر آمریک اوبامیانگ و بوکایو ساکا تیم نونو اسپیریتو را با سه گل مغلوب کرد. حالا لوکاس مورا به انتقاد از بازیکنان تاتنهام پرداخته و مدعی شد این تیم به سرعت باید عملکردی بهتر از این از خود ارائه دهد.

 

لوکاس مورا گفت: "احساس بسیار بسیار بدی داریم. ما می دانیم این دیدار برای هواداران و باشگاه چه معنایی دارد و می خواستیم برنده شده و نتیجه متفاوتی رقم بزنیم. حالا زمان صحبت کردن نیست و وقت سکوت و سخت کوشی فرا رسیده است.

 

1648272

 

فکر می کنم بازیکنان آرسنال از اشتباهات ما استفاده کردند و ما فضای زیادی به آنها دادیم. ما تلاش زیادی نکردیم توپ را در اختیار داشته باشیم. البته از کیفیت لازم برای حفظ توپ، ساختن موقعیت و عملکردی بهتر از این برخورداریم. ما به اندازه کافی تهاجمی نبودیم و آرسنال ما را مجازات کرد.

 

در نیمه دوم عملکرد متفاوتی داشتیم و سبک بازی ما واقعا خوب بود. اما خیلی دیر شده و جبران شکست 3-0 نیمه اول بسیار دشوار شده بود.  ما تلاش کردیم و تا پایان جنگیدیم، اما این کافی نبود و به اندازه کافی تلاش نکردیم. در حال حاضر خوشحال نیستیم و باید پیشرفت کنیم.

 

تازه شروع فصل است. بازی های زیادی داریم و باید هر چه زودتر پیشرفت کنیم. در لیگ برتر هر دیداری دشوار و مانند یک جنگ است. سه بازی اول مخصوصا مقابل منچستر سیتی خوب بودیم، اما نمی دانم چرا ذهنیت را در برابر کریستال پالاس تغییر کرد.  ما نمی دانستیم چگونه باید واکنش نشان دهیم اما باید در اسرع وقت این شرایط عوض شود. ما باید پیشرفت کنیم و همانطور که گفتم از کیفیت لازم برای انجام این کار برخورداریم."

دیدگاه‌ها