کد خبر : 1782348 | 05 مهر 1400 ساعت 22:25 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی پنالتی هدر داد، کنعانی امتیاز گرفت!

هافبک ایرانی الوکره در تقبال با تیم سابق خود پنالتی خراب کرد تا الاهلی صاحب یک امتیاز شود.

ابراهیمی پنالتی هدر داد، کنعانی امتیاز گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته چهارم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الوکره در حالی که امید ابراهیمی را مثل همیشه در خط میانی داشت، از ساعت ۲۰ امشب در استادیوم خلیفه دوحه به مصاف الاهلی و یاران محمدحسین کنعانی‌زادگان قرار گرفت.

 

نیمه اول مسابقه گلی به همراه نداشت، اما در دقیقه ۵۱ اعلام پنالتی به سود الوکره موجب شد تا یاران کنعانی‌زادگان درآستانه دریافت گل قرار بگیرند، اما یک ایرانی دیگر اجازه نداد این اتفاق بیفتد.

 

1648275

 

امید ابراهیمی که سابقه دو سال حضور موفق در الاهلی را داشته، امشب فرصت گلزنی برابر تیم سابق خود با پیراهن الوکره را از دست داد و شوت او به سمت چپ مهار شد تا بازی بدون گل بماند.

 

پس از هدر رفتن پنالتی ابراهیمی، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا یاران کنعانی‌زادگان در این مسابقه خارج از خانه صاحب یک امتیاز از الوکره شوند.

 

تیم فوتبال الوکره با این تساوی ۵ امتیازی شد و در جایگاه پنجم جدول لیگ ستارگان قطر ماند و یاران کنعانی‌زادگان هم با این نتیجه به امتیاز ۳ رسیدند و در رتبه هفتم ایستادند.

 

1648276

 

امید ابراهیمی و محمدحسین کنعانی‌زدگان پس از سه حضور ثابت و پیاپی در ترکیب تیم‌های الوکره و الاهلی طی مسابقات اخیرشان، امشب هم ۹۰ دقیقه در زمین بودند.

دیدگاه‌ها