کد خبر : 1782353 | 05 مهر 1400 ساعت 22:48 | 9K بازدید | 4 دیدگاه

توقف یاران شجاع مقابل شاگردان شفر

الریان قطر در حضور مدافع ایرانی خود برابر الخور به تساوی رسید.

توقف یاران شجاع مقابل شاگردان شفر

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته چهارم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الریان در حالی که مثل همیشه شجاع خلیل‌زاده را به‌عنوان مدافع میانی در اختیار داشت، از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه ثانی بن جاسم مقابل تیم رده یازدهمی الخور و شاگردان وینفرد شفر قرار گرفت.

 

الخور تنها ۳۰ ثانیه پس از شروع مسابقه و روی اشتباه دروازه‌بان الریان موفق شد گل اول بازی را توسط اسماعیل الحداد به ثمر رساند، اما یاران شجاع با وجود اینکه در دقیقه ۲۰ یک پنالتی به دست آوردند و می‌توانستند گل مساوی را بزنند، توسط یاسین براهیمی آن را هدر دادند تا بازی یک بر صفر بماند.

 

ثانیه‌هایی پس از این فرصت‌سوزی الریان، یوهان بولی ستاره هفته‌های اخیر این تیم موفق شد روی توپ ارسالی از کرنر با شوت پای چپ گل تساوی را بزند ولی شاگردان شفر قبل از سوت پایان نیمه اول دوباره به گل رسیدند و برنده به رختکن رفتند.

 

الریان در نیمه دوم دوباره صاحب یک ضربه پنالتی شد که این بار یاسین براهیمی برخلاف دفعه قبل ضربه خود مقابل الخور را تبدیل به گل کرد و در نهایت این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه پیدا کرد.

 

یاران شجاع که طی سه هفته اخیر دو تساوی و یک شکست داشتند، امشب هم در کسب پیروزی ناکام بودند و با نتیجه ۲ بر ۲ دیدار با الخور را پشت سر گذاشتند تا سه امتیازی شوند و در جایگاه هشتم جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها