کد خبر : 1782442 | 06 مهر 1400 ساعت 13:22 | 20.8K بازدید | 11 دیدگاه

نگرانی گواردیولا از رکورد ترسناک مسی برابر سیتی

لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، آماری خیره‌کننده برابر منچسترسیتی دارد و این موضوع باعث نگرانی پپ گواردیولا، سرمربی این تیم، است.

نگرانی گواردیولا از رکورد ترسناک مسی برابر سیتی

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی هنوز در حال سازگاری با شرایط جدیدش در لیگ فرانسه است اما به نظر نمی‌رسد که رویارویی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان چندان برایش دشوار باشد.

این بازیکن آرژانتینی تابستان امسال پس از 21 سال از بارسلونا جدا شد. او در طول این مدت 778 بازی با پیراهن این تیم انجام داد و 672 گل به ثمر رساند. مسی علاقه زیادی به ادامه حضور در نوکمپ داشت اما شرایط مالی این باشگاه اجازه ادامه همکاری با این بازیکن را نداد و در نهایت او چاره‌ای جز جدایی نداشت.

برنده شش توپ طلا سپس به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن پیوست تا با نیمار و کیلیان امباپه هم‌بازی شده و مثلث خطرناک هجومی باشگاه فرانسوی را تشکیل دهند. اما این سه نفر هنوز نتوانستند با یکدیگر ارتباط خوبی بگیرند و نیاز به زمان دارند تا با سبک بازی هم سازگار شوند.

 

1648443

 

با این حال پپ گواردیولا همچنان نگرانی‌های بسیاری دارد چرا که می‌داند مسی به تنهایی بارها و بارها در طول سال‌های اخیر به منچسترسیتی آسیب زده است. فوق ستاره آرژانتینی در شش دیداری که برابر سیتیزن‌ها به میدان رفته موفق شده شش گل به ثمر برساند و دو پاس گل ارسال کند و امیدوار است که این آمار را امشب در پارک دو پرنس افزایش دهد.

پیش از این بسیاری از منابع خبری از علاقه پپ گواردیولا به همکاری دوباره با مسی و انتقال او به سیتی خبر داده بودند اما این تیم در نهایت تصمیم گرفت با پرداخت مبلغ 100 میلیون پوند، جک گریلیش را به خدمت بگیرد و تلاش آنها برای جذب هری کین از تاتنهام نیز بی‌تاثیر نبود.

این دو نفر پیش از این چهار سال در بارسلونا با یکدیگر همکاری کردند و 14 جام قهرمانی به دست آوردند تا یکی از بهترین دوران‌های تاریخ این باشگاه را رقم زده باشند.

دیدگاه‌ها