کد خبر : 1782621 | 07 مهر 1400 ساعت 10:06 | 35.1K بازدید | 9 دیدگاه

جلسه آجورلو با سه وزیر دولت

مدیرعامل استقلال شب گذشته جلسه‌ای با سه وزیر را برای پیگیری موضوع خصوصی سازی این باشگاه دنبال کرد.

جلسه آجورلو با سه وزیر دولت

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که موضوع مربوط به خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس طی سال‌های اخیر تنها به یک وعده از سوی وزرا و مدیران تبدیل شده است، به نظر می‌رسد مدیرعامل تازه وارد آبی‌ها عزم جدی خود را برای این موضوع جزم کرده است. 

 

1648852

 

مصطفی آجورلو که به تازگی به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شده و اهداف خود برای موفقیت این باشگاه را معرفی کرده، در تازه‌ترین اقدام خود، برنامه ریزی برای ورود این باشگاه به بخش خصوصی را دنبال کرده است. مدیرعامل آبی‌ها در این زمینه شب گذشته جلسات ویژه‌ای با وزرای اقتصاد، ورزش و دادگستری دنبال کرده و قصد دارد این موضوع را به سرانجام برساند. 

 

1648850

 

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش دولت حسن روحانی، وعده‌‎های جدی در این خصوص داده بود و به نظر می‌رسید این موضوع در نهایت محقق شود اما در نهایت این شرایط فراهم نشد. اتفاقی که اکنون با تغییرات صورت گرفته در بدنه دولت و مدیریت سردار مصطفی آجورلو بار دیگر پیگیری شده و باید دید آیا به نتیجه خواهد رسید یا خیر.

 

1648851

 

در این زمینه امیرحسین رحیمی، وزیر دادگستری پس از مجمع باشگاه استقلال در خصوص روند خصوصی سازی به این جمله کوتاه بسنده کرد و گفت: ان‌شاالله ۲ باشگاه سرخابی پایتخت در همین دولت خصوصی می‌شوند.

 

1648853

دیدگاه‌ها