کد خبر : 1782675 | 07 مهر 1400 ساعت 14:01 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

خبر بد برای آرتتا؛ دوری سه‌ماهه ژاکا از میادین

گرانیت ژاکا، هافبک آرسنال، به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو سه ماه قادر به حضور در میادین نیست.

خبر بد برای آرتتا؛ دوری سه‌ماهه ژاکا از میادین

به گزارش "ورزش سه"، ژاکا به بازیکنی کلیدی تحت هدایت میکل آرتتا تبدیل شده و به توپچی‌ها کمک کرد تا شرایط دشوار ابتدای فصل را پشت سر گذاشته و به ثبات نسبی در مسابقات لیگ برتر برسند که شامل پیروزی 1-3 این تیم برابر تاتنهام، رقیب قدیمی همشهری آنها، در این هفته بود.

اما شرایط بر طبق خواسته آرسنال پیش نرفته و این بازیکن 29 ساله در جریان دیدار برابر تاتنهام دچار مصدومیتی جدی شد. حالا مشخص شده که این بازیکن تا زمان تعطیلات کریسمس از میادین دور خواهد بود اما آرسنال اعلام کرده که نیازی به انجام عمل جراحی نیست.

 

1648862

 

در بیانیه منتشر شده از سوی باشگاه آرسنال آمده:« پس از مصدومیت گرانیت ژاکا از ناحیه زانوی راست در جریان دیدار روز یکشنبه برابر تاتنهام، ارزیابی‌ها و اسکن‌هایی انجام شد که نشان می‌دهد این بازیکن مصدومیت جدی از ناحیه رباط زانوی راست دارد. چند متخصص در لندن با یکدیگر مشورت کرده و در نهایت به این نتیجه رسیدند که او نیازی به انجام عمل جراحی ندارد. برنامه ریکاوری و درمان گرانیت فورا آغاز خواهد شد و ما قصد داریم که در فاصله حدود سه ماه آینده بار دیگر زمینه حضور او در میدان را فراهم کنیم. همه افراد در باشگاه از گرانیت حمایت می‌کنند تا هرچه سریع‌تر به زمین برگردد.»

این بازیکن تیم ملی سوییس پس از مصدومیت قادر نبود به تنهایی زمین را ترک کند و با کمک کادر پزشکی از زمین بیرون رفت. همین باعث شد که بسیاری حدس بزنند که مصدومیت این بازیکن جدی‌تر از یک مصدومیت ساده است. او حالا بخش قابل توجهی از مسابقات لیگ برتر را از دست خواهد  داد و در دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر در ترکیب تیم ملی کشورش نیز غایب است.

 

دیدگاه‌ها