کد خبر : 1783626 | 12 مهر 1400 ساعت 12:38 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

تلاش اتلتیکو مادرید برای جذب تیمو ورنر

باشگاه اتلتیکو مادرید قصد دارد تا تیمو ورنر، مهاجم چلسی، را در تابستان آینده به جمع بازیکنانش اضافه کند.

تلاش اتلتیکو مادرید برای جذب تیمو ورنر

به گزارش "ورزش سه"، این ستاره 25 ساله در جریان پیروزی روز شنبه برابر ساوتهمپتون موفق شد اولین گلش در فصل جدید لیگ برتر را به ثمر برساند و این در حالی است که آخرین گل او در تاریخ چهارم اردیبهشت زده شده بود.

این گل باعث شد که آمار کلی او پس از پیوستن به چلسی در تابستان سال گذشته به 14 گل در 60 بازی برسد. اما سایت ترانسفرمارکت باور دارد که دیه‌گو سیمئونه علاقه زیادی دارد که از این بازیکن در کنار آنتوان گریزمان و لوییس سوارز در واندامتروپولیتانو استفاده کند.

مدافع عنوان قهرمانی لالیگا در حال حاضر و پس از انجام هشت بازی با رئال مادرید و رئال سوسیه‌داد هم امتیاز است. سوارز با پنج گل زده تا به این جای فصل بهترین گلزن این تیم بوده و توماس لمار و آنخل کوره‌آ پس از او قرار دارند.

 

1649933

 

با این حال اتلتیکو مادرید تنها تیمی نیست که به جذب تیمو ورنر علاقه دارد. گفته می‌شود بایرن مونیخ، بروسیا دورتموند و یوونتوس نیز شرایط این بازیکن را از نزدیک زیرنظر دارند و ممکن است پیشنهادی را برای جذب او ارائه کنند.

ورنر در آکادمی اشتوتگارت رشد کرد و سپس با 95 گل در 159 بازی در لایپزیش درخشید تا با قراردادی هنگفت و پنج ساله از این تیم جدا شده و به چلسی ملحق شود. اما شرایط آنطور که انتظار می‌رفت برای این بازیکن پیش نرفته است.

یکی از گل‌های او در دیدار برابر ساوتهمپتون از سوی کمک داور ویدیویی نیز رد شد تا تعداد گل‌هایی که او با پیراهن چلسی به ثمر رسانده اما مورد قبول واقع نشده است به عدد عجیب 16 گل برسد. چلسی با این پیروزی 16 امتیازی شد و با توجه به تساوی روز گذشته لیورپول و منچسترسیتی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.

دیدگاه‌ها