کد خبر : 1784138 | 15 مهر 1400 ساعت 10:11 | 34.6K بازدید | 4 دیدگاه

خداحافظی محبی و هم تیمی ها با راموس

دانیل راموس سرمربی تیم سانتاکلارا در آخرین روز حضور خود در این تیم شاگردانش را به کنار ساحل برد تا یک تمرین مفرح انجام دهند و در نهایت با خاطره ای خوش اردوی تیم را ترک کند.

خداحافظی محبی و هم تیمی ها با راموس

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه در هفته های ابتدایی این فصل کارنامه این مربی در سانتاکلارا خیلی جالب توجه نبوده است و تیم در 8 بازی ابتدایی به یک برد – 3 تساوی و 4 شکست دست پیدا کرده و تنها 6 امتیاز به دست آورده است اما این مربی فصل گذشته روزهای خوبی را برای این تیم رقم زد و به همین بهانه قرار است برای ادامه مربیگری راهی عربستان شود.

 

تنیس در کنار ساحل روز شادی را برای محمد محبی و هم تیمی هایش رقم زد و حالا سانتاکلارا آماده می شود با پایان روزهای فیفا و برگزاری بازی های مقدماتی جام جهانی در قاره های مختلف برای ادامه لیگ برتر پرتغال آماده شود، البته با مربی جدید. به نظر می رسد با گذشت زمان شرایط هم برای محمد محبی تغییر خواهد کرد. این بازیکن همانند سرنوشت فصل گذشته علی علیپور که دیر به اردوی تیم ملحق شده بود باید برای حضور در ترکیب ثابت سانتاکلارا صبوری به خرج دهد به این خاطر که در تمرینات ابتدایی پیش از فصل و هم چنین هفته های ابتدایی در ترکیب تیم حضور نداشت و در تیم های اروپایی بازیکنانی که این زمان را از دست دهند هر قدر هم از نظر فنی خوب باشند باید برای حضور در ترکیب ثابت تیم باید منتظر گذشت زمان باشند چرا که سرمربی بر این عقیده است استفاده از از چنین بازیکنی در ترکیب تیم تضییع حق بازیکنی خواهد بود که در دوره آماده سازی پیش از فصل در اردوی تیمش حضور داشته است.

 

محمد محبی در دو هفته اخیر بر خلاف هفته های ابتدایی حضور در اردوی سانتاکلارا شانس بازی در لیگ برتر پرتغال حتی به عنوان بازیکن تعویضی را پیدا نکرد اما حضور امیدوارانه در تمرینات این تیم پرتغالی دارد و حال با تغییر کادر فنی با نگرشی جدید در تمرینات تیم حاضر می شود و امیدوار است مربی جدید نسبت به استفاده از او در ترکیب ثابت تیم راغب شود.

 

1651547

 

1651548

دیدگاه‌ها