کد خبر : 1784225 | 15 مهر 1400 ساعت 19:32 | 40.7K بازدید | 12 دیدگاه

استقلالی‌ها میهمان آجورلو شدند(عکس)

اعضای تیم استقلال ظهر امروز در ضیافت ناهار مدیرعامل باشگاه شرکت کردند.

به گزارش "ورزش سه"،  ظهر امروز (پنجشنبه) مجموعه تیم فوتبال استقلال مهمان دکتر مصطفی آجورلو مدیرعامل این باشگاه در هتل المپیک بود.


پیش از آغاز ضیافت ناهار که در فضایی صمیمانه و دوستانه برگزار شد، سرمربی، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل استقلال دقایقی صحبت کردند.

 

 

1651692

 


در این نشست پرویز مظلومی عضو هیات مدیره استقلال گفت:  آقای آجورلو در تلاش هستند مشکلات را حل کنند. ایشان شبانه روز تلاش می‌کنند. تیم ما خوب است و همیشه گفته‌ام که توپ‌های ما مقابل الهلال گل نشد. به فرهاد هم گفتم تیم خوبی بسته است. با تلاشی که کادرفنی، مدیریتی و بازیکنان دارند، قهرمانی دور از دسترس نیست و ان‌شاءالله استارت اول را خوب می‌زنید. هواداران از شما انتظار دارند. امسال با توکل به خدا جام در دستان شما خواهد بود.

 

 

1651693

 

 


بعد از صحبت‌های پرویز مظلومی، مجتبی عبداللهی دیگر عضو هیات مدیره استقلال صحبت کرد. او بیان کرد:از اینکه به عنوان یک استقلالی دو آتشه و خدمتگزار به شما در استقلال هستم، خوشحالم. شما عزیزان لیاقت داشتید که در استقلال هستید. شما با روحیه قهرمانی و پهلوانی در استقلال قرار گرفته‌اید تا نام این تیم را به بالا ببرید. از شما می‌خواهم تا علاقمندان به استقلال را سربلند کنید. این مهم رقم نمی‌خورد جز با نظم، همدلی، تلاش و توکل به خداوند متعال. از زحمات شما متشکرم و ان‌شاءالله تیمی در خور استقلال را بسازیم.

 

 

1651694

 


دیگر سخنران پیش از این ضیافت محمد مومنی بود. این عضو هیات مدیره استقلال در صحبت‌هایش گفت: باعث افتخار من است که در هیأت مدیره هستم و امیدوارم بتوانیم افتخارات گذشته را تکرار کنیم. فوتبال نسبت به گذشته تغییر کرده و آقای مجیدی و همکارانش خیلی تلاش می‌کنند. باید افتخار کنیم در استقلال بازی می‌کنیم. ما در صدد حل مشکلات هستیم و شما هم باید در صدد خوشحال کردن هواداران باشید.

دیدگاه‌ها