کد خبر : 1784318 | 16 مهر 1400 ساعت 10:24 | 23.4K بازدید | 16 دیدگاه

کمپ ناصر حجازی از فردا زیر کشت می رود

با اعلام رسمی باشگاه استقلال، کمپ مرحوم ناصر حجازی از فردا زیر کشت می رود تا آبی پوشان از نیم فصل دوم تمریناتشان را در آنجا برگزار کنند.

کمپ ناصر حجازی از فردا زیر کشت می رود

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مشکلات مهم استقلال در سالهای اخیر، نداشتن زمین تمرین مناسب بوده است. استقلالی‌ها در چند فصل گذشته در زمین شماره دو آزادی، صنایع دفاع، نفت تهرانسر، الغدیر، مجموعه انقلاب، بنیاد خیریه و ... تمرینات خود را برگزار کرده‌اند و اگر هزینه‌هایی که بابت اجاره زمین داده شده است صرف بازسازی و ترمیم کمپ مرحوم ناصر حجازی می‌شد استقلال امروز مشکل زمین تمرین نداشت.

 

کمپ مرحوم ناصر حجازی یکی از اماکنی است که متعلق به باشگاه استقلال است اما مدیران گذشته آبی پوشان در اقدامی عجیب این کمپ را به کارفرمایان مختلفی اجاره داده اند و اکنون با پایان قرارداد اجاره، مدیریت جدید استقلال قصد دارد با زیر کشت بردن این مجموعه، آن را برای تمرینات آبی ها آماده کند.

 

در همین رابطه و با اعلام باشگاه استقلال، کمپ ناصر حجازی با کاشت چمن طبیعی مرغوب و ساخت یک زمین چمن مصنوعی جدید و باکیفیت، در انتهای نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری آماده بهره‌برداری خواهد بود.

 

در اطلاعیه رسمی که آبی پوشان منتشر کرده اند، آمده است: «پس از بازدید مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال از کمپ ناصر حجازی، جلسه ویژه‌ای درباره ارتقا و بازسازی این کمپ برگزار شد و تصمیم‌های مهمی مورد اتخاذ قرار گرفت.»

 

طبق اعلام رسمی باشگاه، کار زیر کشت رفتن چمن این کمپ از فردا آغاز می شود: «به همین منظور از روز شنبه ۱۷ مهر پروژه کاشت و ترمیم زمین چمن طبیعی کمپ حجازی کلید خواهد خورد. همچنین قرار است یک زمین چمن مصنوعی جدید جهت تمرینات تیم استقلال در مواقع بارندگی در کمپ حجازی تأسیس شود.»

 

در پایان این بیانیه آمده است: «طبق ارزیابی‌های انجام شده، این دو زمین چمن در سریع‌ترین زمان تا اواخر دی ماه سال جاری آماده بهره‌برداری خواهد بود. باشگاه استقلال پس از بررسی‌های نهایی، به زودی جزئیات بیشتری درباره تجهیز کمپ ناصر حجازی منتشر خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها