کد خبر : 1784372 | 16 مهر 1400 ساعت 13:42 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

مرادیان و انگیزه برای ادامه درخشش در فولاد(عکس)

دروازه‌بان نورآبادی تیم فولاد خوزستان در ۱۴ بازی فصل قبل تیمش موفق به ۱۰ کلین شیت شد.

مرادیان و انگیزه برای ادامه درخشش در فولاد(عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال فولادخوزستان امروز در دیداری دوستانه به مصاف استقلال ملاثانی خواهد رفت، فولادمردان که در دو بازی اخیر موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شدند امیدوارند که این روند را همچنان تا شروع لیگ ادامه بدهند.


احسان مرادیان گلر شماره یک فولاد که در دیدارهای اخیر مقابل پیکان، گل‌گهر و یک نیمه برابر سایپا به میدان رفت و موفق شد تا بدون گل خورده زمین بازی را ترک کند. این دروازه بان اهل نورآباد که از لیگ شانزدهم در فولاد حضور دارد در ابتدای فصل پیشنهاداتی داشت اما در نهایت با توجه به پنجره بسته فولاد در این تیم ماندنی شد.مرادیان فصل قبل در ۱۴ بازی برای فولاد به میدان رفت و موفق شد ۱۰ کلین شیت به نام خود ثبت کند. این دروازه بان تنها چهار گل در فصل قبل دریافت کرد و البته سه پاس گل را با ضربات شروع مجدد خود به هم‌تیمی‌های خود  داده است. او البته در سه دیدار پایانی جام حذفی درون دروازه تیمش ایستاد و از عوامل اصلی قهرمانی تیمش در این جام نیز به حساب می‌آید ‌

 

1651990


مرادیان که با سه گلر زیر ۲۳ سال دیگر زیر نظر ابراهیم میرزاپور و مسلم زنگنه خود را برای فصل بعد مهیا می‌کند، از مهره های اصلی قرمزپوشان اهوازی برای لیگ بیست و یکم خواهد بود. علی غلامزاده دروازه بان دیگر فولاد است که می‌تواند در مواقع نیاز به کار تیم بیاید. او که در جام جهانی جوانان بازوبند تیم ملی را بر بازو بسته، حال در فولاد انگیزه زیادی برای نمایش توانایی های خود دارد. همچنین محمدرضا گلی که فصل قبل نمایش خوبی در تیم فولاد نوین داشت و رضا جلالی دروازه‌بان جوان و بومی تیم فولاد دیگر گلرهای آماده فولاد هستند که در تلاش برای کسب تجربه و کمک به تیم هستند.

 

1651988

 

1651989

دیدگاه‌ها