کد خبر : 1784475 | 17 مهر 1400 ساعت 00:05 | 60K بازدید | 24 دیدگاه

اسکوچیچ وقت استراحت ندارد(عکس)

سرمربی تیم ملی ایران تمرین نفرات ذخیره تیمش در دیدار با امارات را زیر نظر گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان فوتبال ایران که شب گذشته مقابل امارات از ابتدا به میدان رفتند، در تمرین امروز جمعه تیم ملی غایب بودند و با نظر سرمربی استراحت داشتند، اما با این وجود دراگان اسکوچیچ بالای سر تمرین دیگر بازیکنان خود بود و امور تاکتیکی را با آنها دنبال کرد.

 

اسکوچیچ که پیش از شروع رقابت‌های انتخابی جام جهانی کارش را در دیدار با برخی از مربیان لیگ برتری آغاز کرده و شرایط بازیکنان داخلی را زیر نظر قرار داده بود، در روز استراحت نفرات اصلی، همچنان در تمرین تیمش شرکت کرد تا بازیکنان ذخیره را تمرین بدهد و آنها از شرایط فنی و بدنی عقب نمانند.

 

سرمربی کروات تیم ملی ایران که انگیزه زیادی برای تداوم روند ۱۰ پیروزی پیاپی در ۱۰ مسابقه اخیرش دارد، امیدوار است بتوانند مقابل کره جنوبی نیز یک نتیجه ایده‌آل دیگر کسب کند تا ضمن حفظ صدر جدول گروه A ، یک قدم دیگر به جام جهانی ۲۰۲۲ نزدیک شود.

 

اسکوچیچ بعد از آرامش خاطری که از کسب پیروزی و عدم اخراج بازیکن‌اش در دیدار مقابل امارات به دست آورد، امروز جنب و جوش زیادی در تمرین تیم ملی نداشت و نکات فنی را به دستیاران خود عنوان می‌کرد، اما احتمالا او از فردا و با اضافه شدن دیگر ملی‌پوشان، کارهای تاکتیکی را شخصا زیر نظر می‌گیرد و انجام می‌دهد.

 

1652197

 

1652198

دیدگاه‌ها