کد خبر : 1784605 | 17 مهر 1400 ساعت 19:22 | 29.9K بازدید | 5 دیدگاه

ملی‌پوش پیکان چگونه دروازه استقلال را باز کرد؟(عکس)

ملی‌پوش جوان پیکان مقابل استقلال در دیدار دوستانه عملکرد خوبی از خود برجای گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های استقلال و پیکان عصر امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی دو بر دو به پایان رسید. گل اول تیم پیکان را در این دیدار علیرضا کوشکی مهاجم جوان این تیم که یکی از نفرات اصلی تیم ملی امید محسوب می‌شود به ثمر رساند.


در دقیقه 30 مسابقه امروز علیرضا کوشکی که با فرارهایش از سمت چپ بارها خط دفاع استقلال را اذیت کرده بود، در موقعیت ایده آل برای گلزنی قرار گرفت. در حالی که اگر او از عارف آقاسی مدافع استقلال عبور می‌کرد در فرصت تک به تک به حسین حسینی قرار می‌گرفت، آقاسی با گرفتن پیراهن کوشکی او را متوقف کرد تا داور اعلام ضربه پنالتی کند.


جالب اینکه کوشکی خودش پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت و در حالی که حسینی جهت ضربه اش را تشخیص داده بود اما تور دروازه استقلال را به لرزه در آورد.


کوشکی 21 ساله بعد از انجام بازی دوستانه با استقلال همراه با سامان فلاح و مهدی محبی دو ملی پوش دیگر پیکان به آکادمی المپیک رفتند تا خود را به مهدی مهدوی کیا معرفی کنند.

 

کوشکی که از سال گذشته نامش در پیکان سر زبان ها افتاد به نظر می رسد در لیگ بیست و یکم بازی های بیشتری برای خودروسازان انجام بدهد و بیشتر به چشم بیاید.


عکس‌ها: حامد عراقی

 

1652406

 

1652408

 

1652410

 

1652407

دیدگاه‌ها