کد خبر : 1784618 | 17 مهر 1400 ساعت 20:05 | 21.7K بازدید | 9 دیدگاه

رمضانی به ذخیره طلایی مجیدی تبدیل می شود

آرمان رمضانی مهاجم بلند قامت استقلال، باز هم پس از تعویض و حضور در زمین، برای تیمش موثر واقع شد.

رمضانی به ذخیره طلایی مجیدی تبدیل می شود

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و پیکان امروز در دیداری تدارکاتی که در زمین ایران خودرو برگزار شد، به تساوی 2 – 2 رسیدند. آرمان رمضانی مهاجم بلند قامت آبی ها که در نیمه دوم وارد زمین شده بود، موفق شد گل تساوی تیمش را در دقیقه 77 با یک ضربه سر دقیق وارد دروازه پیکان کند.

 

رمضانی که در نیم فصل دوم لیگ قبل از پرسپولیس به استقلال پیوست، این روزها به تعویض طلایی فرهاد مجیدی تبدیل شده است.او که در دیدارهای دوستانه پیش فصل عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته، در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز به عنوان یار جایگزین وارد زمین شد و اگر بدشانس نبود، می توانست دروازه الهلال را باز کند اما عملکرد درخشان عبدالله المعیوف گلر قهرمان عربستان مانع از گلزنی رمضانی شد.

 

این بازیکن در فصل قبل نیز دوبار برای استقلال موفق به گلزنی شد و دروازه صنعت نفت و پدیده را باز کرد و اکنون نیز در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل نشان داده که قصد دارد در لیگ بعدی موثرتر حاضر شده تا در مواقع نیاز توسط فرهاد مجیدی مورد استفاده قرار گیرد.

 

استقلال می تواند از قدرت سرزنی رمضانی با توجه به قد بلند او نهایت بهره را ببرد. این بازیکن بی حاشیه همواره نشان داده که روی هوا مهاجم زهرداری است و چنانچه به خوبی تغذیه شود، قادر به باز کردن دروازه رقیبان است. باید دید مجیدی برای این بازیکن در فصل بعد، چه برنامه هایی دارد.

 

1652424

 

1652423

 

1652422

دیدگاه‌ها