کد خبر : 1784847 | 18 مهر 1400 ساعت 21:19 | 53.4K بازدید | 14 دیدگاه

خیز بلند ستاره فرانسه؛ هم قهرمانی، هم توپ طلا!

کریم بنزما، ستاره باتجربه و فرانسوی امشب به دنبال دست یافتن به اولین افتخار خود در رده ملی است.

خیز بلند ستاره فرانسه؛ هم قهرمانی، هم توپ طلا!

به گزارش "ورزش سه"، امشب تیم ملی فرانسه در فینال لیگ ملت های اروپا به مصاف اسپانیا می رود و بی تردید کریم بنزمای آماده، امید اول دیدیه دشان برای فتح دروازه لاروخا خواهد بود. این مهاجم فرانسوی در این فصل 10 گل برای 10 بازی برای لوس بلانکوس به ثمر رسانده و در بهترین فرم دوران حرفه ای خود از آن زمان جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید در تابستان 2018 قرار دارد.

 

در واقع کریم بنزما از زمان تبدیل شدن به مهاجم نوک کهکشانی ها 97 بار در کمتر از سه فصل موفق به گلزنی شده و بهترین بازیکن لالیگا این فصل تا این مقطع بوده است. بنزما که در دسامبر تولد 34 سالگی خود را جشن می گیرد، امشب فرصت دارد به اولین قهرمانی خود در لباس تیم ملی فرانسه نیز دست یابد.

 

1651827

 

او پس از پنج سال غیبت بالاخره از آغاز رقابت های یورو 2020 به تیم ملی فرانسه بازگشته و تا به حال پنج گل در 10 بازی ملی به ثمر رسانده است. بنزما مدت ها به دلیل مشکلات غیرفوتبالی شانس حضور در ترکیب تیم ملی فرانسه و قهرمانی جام جهانی 2018 و نایب قهرمانی یورو 2016 را از دست داد.

 

کریم بنزما در کنار لوکا مودریچ، دو نماینده رئال مادرید در لیست 30 بازیکن نامزد توپ طلا امسال هستند. برخی معتقدند در صورت کسب عنوان قهرمانی لیگ ملت های اروپا توسط تیم ملی فرانسه و ادامه روند گلزنی های کریم بنزما، حضور او در بین سه بازیکن برتر قطعی بوده و حتی این مهاجم باتجربه ممکن است عنوان بهترین بازیکن جهان را نیز از آن خود کند.

دیدگاه‌ها