کد خبر : 1784899 | 19 مهر 1400 ساعت 09:33 | 15.7K بازدید | 6 دیدگاه

فیلم بازی‌هایم را برای فرزاد مجیدی فرستادم

باصفا: فوتبال باشگاهی هند از ایران حرفه‌ای‌تر است

ایمان باصفا اولین بازیکن ایرانی است که به لیگ هند رفته و از شرایطش در بنگالورو راضی است.

باصفا: فوتبال باشگاهی هند از ایران حرفه‌ای‌تر است

به گزارش ورزش سه، ایمان باصفا که فصل پیش در ماشین سازی توپ می زد به تیم بنگالوروی هند پیوست .باصفا که سابقه بازی در استقلال را هم دارد،درباره اینکه چطور سر از هند درآورده می‌گوید: وقتی یک تیم سقوط می کند دیگر به عملکرد بازیکنانش به طور شخصی نگاه نمی کنند و تا اسمی می آید می گویند فلان بازیکن تیمش افتاده و من هم از این قضیه مستثنی نبودم و در لیگ برتر نتوانستم به کار خودم ادامه دهم.


این بازیکن در خصوص پیوستن به لیگ هند اضافه کرد: شرایطم در تبریز خیلی خوب بود و به دلیل عملکرد خوبم مقابل تراکتور از نیم فصل سال گذشته بحث این بود که من به تراکتور بروم و خیلی منتظر این تیم ماندم اما این اتفاق نیفتاد و همه اش در حد صفحات مجازی بود تا اینکه مسعود ریگی از استقلال رفت و همه می دانند که من عاشقانه استقلال را دوست دارم و زمانی که جزو تیمش بودم که جای خود و وقتی نبودم همیشه هواداراش بودم چه قبل از اینکه با این تیم قرارداد ببندم چه بعد از آن. بعد از جدایی ریگی و نبودن هافبک جایگزین من به آقای فرزاد مجیدی در واتساپ پیام دادم و فیلم بازی هایم را فرستادم و عملکرد فصل پیش هم که به نظرم خوب بود را فرستادم و گفتم حاضرم سفید امضا کنم و هر موقع دیدید به کار فنی تان نمی آیم می توانید من را از تیم کنار بگذارید و حتی حاضر بودم فقط برای استقلال بروم و تست بدهم ولی ایشان پیامهای من را دید و جواب نداد. برای استقلال و کادر مربیگری اش آرزوی موفقیت می‌کنم. من اصلاً کاری به افراد ندارم و استقلال را از بچگی دوست داشتم و در یک خانواده استقلالی به دنیا آمدم. بحث احساسات در این وسط وجود دارد و بحث فوتبال و مال و اینجور مسائل نیست قلبی به استقلال وفادار هستم و امیدوارم موفق باشد.


باصفا در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: بعد از این اتفاقات تصمیم گرفتم به تیم بنگالورو بیایم این تیم در بهترین شهر هند و به صورت حرفه ای فعالیت می کند و یک شرایط متفاوت تر از ایران را دارم تجربه می کنم. با اینکه سطح کیفی بازیکنان در ایران شاید بالا تر باشد ولی اینجا اصول حرفه ای بیشتر رعایت می‌شود . سال گذشته هم پرسپولیس مقابل گوآ بازی کرد و دیدید که تیم خوبی بودند.


وی در خصوص سقوط تیم سابقش به لیگ پایین تر گفت: پارسال که من به ماشین سازی رفتم اولش انگیزه های خوبی وجود داشت ولی از لحاظ امکاناتی و مالی یک چیز مشخص برای ما تعیین کرده بودند ولی آقای بیاتلو بازیکنان با انگیزه و جوانی دور هم جمع کرده بود. جلوتر که رفتیم آقای بیاتلو رفت و آقای اخباری آمد که با او یک سیر صعودی داشتیم اما همه چیز از آنجایی شروع که کادر مدیریتی عوض شد و در نیم فصل که همه تیم ها رقیب می شوند ما را ضعیف کردند و ما بازیکنان اصلی مان را از دست دادیم و نتوانستیم جز یکی، دو نفر برایشان جایگزین پیدا کنیم و برای همین سقوط کردیم. برای افتادن یک تیم مقصر فقط بازیکنان و مربی نیستند. خیلی چیز ها دست به دست هم می دهد که یک تیم موفق شود یا سقوط کند و ما این ضربه ها را بیرون زمین فوتبال خوردیم و اصلا شرایط یک تیم لیگ  دویی را هم نداشتیم چه برسد به لیگ برتر. ما بازیکنان و کادر جدید یعنی آقای اکبرپور به دلیل آبروی آذربایجان می رفتیم بازی می کردیم .

 

دیدگاه‌ها