کد خبر : 1784950 | 19 مهر 1400 ساعت 12:13 | 26.9K بازدید | 6 دیدگاه

چالش بزرگ هوادار در سطح اول فوتبال ایران؛

آشنایی کامل با اولین حریف استقلال در لیگ برتر

تیم فوتبال هوادار با کسب مقام نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول به لیگ برتر راه پیدا کرده و ماموریت دشواری در انتظار این تیم نوپا قرار دارد.

آشنایی کامل با اولین حریف استقلال در لیگ برتر

به گزارش  "ورزش سه"، رضا عنایتی و شاگردانش سی و دو روز پیش  تمرینات پیش فصل و آماده سازی خود را در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز کردند و پس از آن به زمین تمرین همیشگی خود در مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران رفتند ،تا سومین فصل حضور خود را در آن تجربه کنند.


هوادار در ادامه اردویی یک هفته ای را در دهکده ورزشی کردان برگزار کرد و طی این اردو هشت دیدار تدارکاتی برابر چهار رقیب لیگ برتری، دو رقیب لیگ یکی و دو رقیب لیگ سه انجام داد که حاصل این مسابقات 5 پیروزی، 2 تساوی و یک شکست بود.

 

شاگردان عنایتی در سه دیدار نخست خانگی خود به جهت محرومیت سه جلسه ای از میزبانی به دلیل قطعی برق در آخرین دیدار فصل گذشته  برابر شهرداری آستارا در ورزشگاه غدیر، برای میزبانی از پیکان، فولاد خوزستان و شهر خودرو در هفته‌های دوم، چهارم و ششم لیگ برتر باید به ورزشگاه پانزده هزار نفری انقلاب اسلامی کرج بروند و پس از گذراندن دوران محرومیت  نیز احتمالا دوازده دیدار خانگی بعدی خود را در یکی از سه ورزشگاه شهدای شهر قدس، شهید دستگردی تهران و شهدای اسلامشهر برگزار خواهند کرد.

 

عنایتی که در سال‌های ابتدایی مربیگری خود قرار دارد، پس از رساندن هوادار به لیگ برتر، حالا در بالاترین سطح مسابقات ایران ماموریت سخت‌تری را پس از پایان گمانه‌زنی‌های مربوط به انتقال تیمش آغاز خواهد کرد و با توجه به اینکه فعالیت بنفش پوشان در پنجره تابستانی دیرتر از سایر تیم‌ها و با بودجه محدود شروع شد، مهاجم سابق استقلال سعی کرده از سهمیه های زیر 21 سال، زیر 23 سال و زیر 25 سال برای بستن تیمش بهره بگیرد و بازیکنانی نظیر آرش داجلیری، رضا گردان و فرهاد زاوشی را از استقلال، ابوالفضل عکاشه از ذوب آهن و علی درخشان از قشقایی با همین سیاست به خدمت گرفته شدند. همچنین در همین راستا قرارداد امیرحسین پورمحمد، رضا مغانلو، محمد عباسی، محمدرضا خالدآبادی و ارسلان آزادی که فصل گذشته همراه هوادار بودند، تمدید شده است.

 

1645397

 

البته عنایتی سعی کرده با جذب چند بازیکن با تجربه در تیمش توازن هم ایجاد کند و برای اجرای این سیاست علیرضا چراغعلی، مرتضی آقاخان و معین عباسیان خریدهای جدید هوادار از آلومینیوم لقب گرفتند و از مس رفسنجان نیز محمد قاضی و محسن طرحانی به جمع بنفش ها اضافه شدند.  مهرداد بشاگردی از گل گهر سیرجان، محمد ستاری از پیکان، نیما انتظاری از نفت مسجد سلیمان، سید محمد حسینی از ماشین سازی، رضا علیاری از سایپا و پیمان میری از مس کرمان نیز دیگر بازیکنانی هستند که سابقه حضور در لیگ برتر را دارند و با صلاحدید عنایتی به اردوی هوادار اضافه شده‌اند. محمد چهارمحالی، مسلم حق شناس، صائب محبی، سپهر روزی طلب، مهدی عبدی، حسین صادقی و محمد جواد محمدی نیز تمدیدی های بنفش پوشان تهران به شمار می‌آیند.


در کادر فنی هم رضا عنایتی محمدحسن رجب‌زاده را به مانند همیشه کنار خود قرار داده است و میثم رضاپور، محمدرضا امین صنایعی، آرش محمدیان و سالار امینی سایر افراد کادر فنی هوادار را در لیگ بیست و یکم تشکیل خواهند داد. 


رضا عنایتی و هوادار در اولین گام خود باید در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال بروند؛ دیداری که با توجه به رویارویی دو مهاجم یک دهه قبل استقلال می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد و با مشاهده این مسابقه می‌توان به شناختی کلی از تیمی که عنایتی برای حضور در مسابقات لیگ برتر ساخته است، دست یافت.

دیدگاه‌ها