کد خبر : 1785088 | 20 مهر 1400 ساعت 02:51 | 55.6K بازدید | 20 دیدگاه

دومین پیروزی مرد پرتغالی در آفریقا؛

مصر با کی‌روش در مسیر صعود به مرحله پایانی

تیم ملی مصر با هدایت سرمربی جدید خود به دومین برد متوالی مقابل لیبی رسید.

مصر با کی‌روش در مسیر صعود به مرحله پایانی

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته چهارم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آفریقا، تیم ملی مصر که کارلوس کی‌روش به تازگی هدایت آن را برعهده گرفته، از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب در ورزشگاه ۲۸ مارچ مهمان لیبی، تیم دوم جدول گروه F این رقابت‌ها بود.

 

تیم ملی مصر که چهار شب قبل در دیدار خانگی و بازی رفت مقابل لیبی به برتری یک بر صفر رسیده بود، در بازی برگشت نیز به یک پیروزی قاطع برابر حریف اصلی خود در راه رسیدن به مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی دست یافت.

 

شاگردان کارلوس کی‌روش در دقیقه ۳۹ روی حرکتی که محمد صلاح از جناح راست زمین آغاز کرده بود، با پاس در عرض مصطفی محمد و شوت زمینی احمد الفتوح از داخل محوطه جریمه به گل اول بازی مقابل لیبی رسیدند.

 

1653205

 

در شرایطی که نیمه اول رو به پایان بود، در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده توپ ارسالی از جناح چپ زمین توسط عمر مرموش، زننده گل برتری بازی رفت به مقابل تیرک دوم را مصطفی محمد با ضربه سر تماشایی تبدیل به گل دوم تیم ملی مصر کرد تا شاگردان کی‌روش با برتری ۲ بر صفر برابر لیبی به رختکن بروند.

 

محمد صلاح، ستاره تیم ملی مصر در دقیقه ۷۲ با حرکت تکنیکی و سریع از میانه زمین تا پشت محوطه جریمه موقعیت خوبی به وجود آورد که پاس در عمق او را رمضان صبحی که هشت دقیقه قبل وارد زمین شده بود، وارد دروازه لیبی کرد.

 

شاگردان کی‌روش برتری ۳ بر صفر مقابل لیبی را تا پایان مسابقه حفظ کردند و توانستند با این برد پُر گل ۱۰ امتیازی شوند و با چهار امتیاز بیشتر نسبت به لیبی، در صدر جدول گروه F مرحله نخست مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آفریقا قرار بگیرند.

 

تیم ملی مصر در صورتی که در یکی از دو مسابقه بعدی خود مقابل آنگولا یا گابُن به برتری دست پیدا کند، صعودش به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در آفریقا را قطعی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها