کد خبر : 1785155 | 20 مهر 1400 ساعت 13:16 | 11.2K بازدید | 3 دیدگاه

پرسپولیس با انسجام از سد الهلال می‌گذرد؛

تارتار: اسکوچیچ جای انتقاد نگذاشته است

تارتار می‌گوید تیم پرسپولیس با کادر ایرانی خود عملکرد بسیار خوبی داشته و می‌تواند الهلال پرستاره را شکست دهد.

تارتار: اسکوچیچ جای انتقاد نگذاشته است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگوی تازه خود با اشاره به عملکرد درخشان تیم ملی ایران به تمجید از دراگان اسکوچیچ پرداخته و گفته که او «جای انتقاد باقی نمی‌گذارد».

 

تارتار همچنین به بازی پرسپولیس پرداخت و در مورد شانس پیروزی بر الهلال گفت که سرخپوشان با انسجام خود از الهلال عبور خواهند کرد.

 

مشروح این گفتگو را می‌خوانید:

 

* اسکوچیچ وقت زیادی برای آنالیز نداشت
با توجه به بازی حساسی که با کره داریم، انتقاد را کنار می‌گذاریم و البته 10 پیروزی اسکوچیچ، جای انتقاد باقی نمی‌گذارد. نسبت به دیدارهای گذشته کار سختی داریم و کره همیشه رقیبی سرسخت بوده است. اسکوچیچ و تیم ملی محک جدی‌تری می‌خورند، اما اگر باهوش و متمرکز باشیم، کره جنوبی هم نمی‌تواند حریف سرسختی برای ایران باشد. اسکوچیچ وقت زیادی برای آنالیز رقبا می‌گذارد و فکر می‌کنم می‌توانیم از این بازی، سربلند بیرون بیاییم.

 

* پرسپولیس از سد الهلال می‌گذرد
پرسپولیس در سال‌های گذشته، شرایط بسیار خوبی را دنبال می‌کند و انسجام خیلی خوبی داشته است. تیم با کادر ایرانی خود، دو سال است که جام را حفظ کرده و معتقدم پرسپولیس از الهلال تیم‌تر است. الهلال را تیمی خوب و قدرتمند می‌بینم، اما غیرت مثال‌زدنی ایرانی‌ها همیشه به انسجام تیم کمک می‌کند تا از سد الهلال بگذریم.

 

* الهلال بازیکنان گران قیمتی دارد
تنها مسئله‌ای که می‌تواند ما را آزار دهد، این است که پرسپولیس دیدار رسمی نداشته است. با این حال تیم بازی‌های بسیار سنگین و خوبی داشته که بهترینِ آنها مقابل سپاهان بود. ما با سپاهان بازی کردیم و این تیم بسیار قدرتمند است. خدا را شکر با پیروزی مقابل سپاهان، بازیکنان پرسپولیس با روحیه مناسبی به مصاف الهلال می‌روند. رقیب بازیکنان باکیفیت و گرانقیمتی دارد که هر لحظه می‌توانند نتیجه را تغییر بدهند. همه رقبا از نام پرسولیس می‌ترسند که این موضوع، کفه ترازو را به سود پرسپولیس سنگین می‌کند.

 

* هواداران ذوب آهن باید صبور باشند
تغییرات خیلی زیادی داشتیم و لازم بود تیم را خیلی محک بزنیم. به همین خاطر، بیشترین دیدارهای تدارکاتی را داشتیم. با همکاران تصمیم گرفتیم آزمون و خطاهای خود را قبل از شروع فصل داشته باشیم تا آنها را برطرف کنیم. از لحاظ تاکتیکی شرایط بدی نداریم و ذوب‌آهن تغییرات زیادی داشته است. هواداران باید صبور باشند، اما قول می‌دهم با تمام وجود در خدمت تیم هستیم و شبانه‌روز خود را گذاشتیم تا قوی‌تر از گذشته باشیم.

 

دیدگاه‌ها