کد خبر : 1785247 | 20 مهر 1400 ساعت 19:37 | 46.7K بازدید | 5 دیدگاه

مصدومیت دروازه‌بان سرخ‌ها پیش از سفر به ریاض

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به عربستان برای بازی حساس مقابل الهلال امروز برگزار شد و رادوشویچ با مصدومیتی که پیدا کرد از ادامه تمرین منع شد.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، امروز سه‌شنبه پیش از شروع تمرین در یک جلسه فنی و آنالیز شرکت کردند. در این جلسه با استفاده از تصاویر ویدئویی، مسائل فنی مربوط به بازی با الهلال به بازیکنان منتقل شد. تمرین امروز از ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی شروع شد.

 

گرم کردن، آقا وسط در سه گروه، تمرین ترکیبی برای سانتر از جناحین، شوتزنی و فوتبال درون تیمی بخش های مختلف تمرین ۷۵ دقیقه‌ای پرسپولیس بود.  در این تمرین، کادر فنی اصرار زیادی بر اجرای دقیق برنامه‌های تهاجمی و استفاده بهینه‌تر از موقعیت‌های گلزنی داشت.

 

 

1653469

 

 

علی شجاعی، امروز در چند بخش از تمرینات گروهی، شرکت کرد و سایر نفرات هم در آمادگی کامل بودند. البته در دقایق پایانی تمرین بود که مصدومیتی برای بوژیدار رادوشویچ حادث شد، کادر پزشکی هم تصمیم به عدم ادامه تمرین از سوی وی گرفت و اقدام‌های پزشکی لازم را انجام داد. 

 

کاروان فوتبال پرسپولیس فردا با یک پرواز اختصاصی و مستقیم راهی عربستان خواهد شد تا آماده مصاف با الهلال در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا شود و در صورت پیروزی سه روز بعد در همان عربستان در مرحله نیمه نهایی بازی خواهد کرد.

 

1653470

دیدگاه‌ها