کد خبر : 1785369 | 21 مهر 1400 ساعت 11:08 | 38.6K بازدید | 4 دیدگاه

دنبال میزبانی بودیم اما مجبور به حضور در عربستان شدیم

صدری: اخبار خوب برای پرسپولیس همچنان ادامه دارد

مجید صدری با اشاره به شرایط تیم پیش از حضور در عربستان برای جدال با الهلال، در خصوص آخرین اخبار باشگاه نیز خبرهای خوبی را برای هواداران این تیم داشت.

صدری: اخبار خوب برای پرسپولیس همچنان ادامه دارد

به گزارش ورزش سه، سرپرست پرسپولیس با اشاره به جدال سخت این تیم مقابل الهلال گفت: بازی سختی مقابل حریف خواهد بود اما به بازیکنان و کادرفنی و تلاش آنها ایمان داریم. ما می توانستیم در این بازی میزبان باشیم و نامه‌نگاری های زیادی هم در این زمینه داشتیم اما نشد و اکنون ناچار به حضور در عربستان و جدال با الهلال در خانه آنها هستیم. خیلی دوست داشتیم که امروز که بچه‌های ما اعزام می شوند، فرصتی فراهم می شد تا تماشاگر هم داشته باشیم. هم از طریق فدراسیون و هم ای اف سی پیگیری کردیم اما نتیجه نداشته است. 

 

مجید صدری در ادامه با اشاره به شرایط این تیم گفت: روحیه بچه‌ها و کادرفنی ما واقعا خوب است و از آمادگی خوبی برخوردار هستند و این امیدواری ما را زیاد می کند.

وی درباره اینکه قادر به عبور از حریف در خانه آنها خواهند بود گفت: صد درصد به دنبال این موضوع خواهیم بود. ما می رویم تا این موضوع را ثابت کنیم.

 

سرپرست پرسپولیس درباره تمدید قرارداد با یحیی گل محمدی و حمید مطهری و برنامه‌هایش برای آینده این باشگاه گفت: بالاخره اصلی ترین برنامه ما این خواهد بود تا تیم با قدرت پیش برود و اگر کم کاستی وجود دارد آن را برطرف کنیم. با تمدید قرارداد آقای گل محمدی و دیگر دوستان شد به دنبال این هستیم تا در ثبات کارهای خوبی را دنبال کنیم.

 

وی درباره آخرین وضعیت مزایده این باشگاه برای اسپانسری فصل آینده گفت: اسنادی را در این رابطه بارگذاری کرده‌ایم و یک سری هم شرکت کرده اند و امیدوارم در زمان قانونی شرایط را به بهترین شکل دنبال کنیم.

 

1650196

 

صدری درباره گمانه زنی اش برای حضور اسپانسری این باشگاه و مبلغ برآورد آنها برای این اتفاق گفت: ما بر اساس قیمت کارشناسی در سایت این موضوع را مشخص کردیم. 

 

سرپرست پرسپولیس در واکنش به اینکه آیا  نگران کارشکنی حریف در عربستان نخواهند بود گفت: بالاخره ما تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا برای تیم مشکل و حاشیه ای پیش نیاید تا با قدرت کار را دنبال کنند. 

 

وی با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته برای روحیه تیم پیش از اعزام نیز گفت: هر دستوری داشتند ما سعی کردیم تا حد توان انجام دادیم.

 

صدری درباره دلیل عدم حضورش در کنار تیم برای اعزام به عربستان گفت: خیلی دوست داشتم به همراه تیم بروم اما یک بحث مالیاتی برای باشگاه وجود داشت که روز شنبه باید در آن جلسه حاضر شویم و مجبور شدم بمانم. دلم اما با بچه ها هست و همه دوستان می روند و ما باید اینجا باشیم تا کار پشتیبانی را دنبال کنیم. 

 

سرپرست پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات کالدرون و اینکه ادعا کرده بود اخبار خوبی برای هواداران این تیم خواهد داشت گفت: در خصوص آقای کالدرون انشاالله اخبار خوبی خواهیم داشت. درباره اخبار خوب هم، اولی مربوط به آقای گل محمدی بود و دومی در خصوص آقای مطهری. انشاالله حالا حالا این اخبار خوب باشد و امیدوارم سومی آن قهرمانی تیم باشد و انشاالله شنبه هم همه از عملکرد تیم برابر الهلال لذت ببرند.

دیدگاه‌ها