کد خبر : 1785371 | 21 مهر 1400 ساعت 11:21 | 18.6K بازدید | 2 دیدگاه

ولاسوف: مثل کارلین ۳ طلای المپیک می‌خواهم

کشتی گیر فرنگی کار روسیه از عزم بالا برای کسب مدال طلای المپیک پاریس سخن گفت و اعتراف کرد می‌خواست بعد از حضور در المپیک توکیو بازنشسته شود.

ولاسوف: مثل کارلین ۳ طلای المپیک می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری تاس، رومن ولاسوف کشتی گیر روس در انتخابی تیم ملی پیش از المپیک ۲۰۲۰ به چخرکین باخت و در حسرت بازیهای المپیک ماند و نتوانست راهی المپیک توکیو شود.

 

ولاسوف گفت: من می خواستم سومین المپیک را ببرم و بازنشسته شوم اما نشد و حالا تصمیم گرفتم تا سه سال دیگر ورزشکار فعال باشم. تا المپیک پاریس رقابت خواهم کرد.  هنوز رویای تبدیل شدن به  قهرمان دیگر در المپیک را دارم مانند الکساندر کارلین می خواهم در ۳ دوره بازیهای المپیک قهرمان شوم و این هدف را دارم و به همین خاطر دوست دارم در المپیک پاریس عنوان قهرمانی را به دست بیاورم.

 

او در ادامه گفت: ساده ترین راه این است که وقتی همه چیز خراب است روی موج حرکت کنم اما من بعد از ناکامی در راه صعود به المپیک کنار نمی‌کشم. امسال پسرم متولد شد، این پیروزی اصلی من است. شاید نمی شود هم طلای المپیک ببرم هم پسرم به دنیا بیاید (با خنده) و همین که پسرم امسال به دنیا آمد بهترین اتفاق ممکن است و حالا برای طلای بعدی تلاش می کنم.

 

ولاسوف ۳۱ ساله است. او دو بار قهرمان المپیک، سه بار قهرمان جهان و چهار بار قهرمان اروپا شده است. ولاسوف هفته گذشته در مسابقات جهانی نروژ به مدال طلا رسید و محمد علی گرایی را ۹ بر یک شکست داد.

دیدگاه‌ها