کد خبر : 1785374 | 21 مهر 1400 ساعت 11:46 | 18.4K بازدید | 13 دیدگاه

بلاتکلیفی استقلالی‌ها؛ صنایع دفاع زمین نمی‌دهد!

مشکل مسئولان باشگاه استقلال با مجموعه ورزشی صنایع دفاع هنوز حل نشده است.

بلاتکلیفی استقلالی‌ها؛ صنایع دفاع زمین نمی‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مشکل زمین تمرین استقلالی ها با تلاش های مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال حل شده به نظر می‌رسید اما یک تجمع غیرمتعارف که یکشنبه اتفاق افتاد باعث دلخوری مسئولان مجموعه ورزشی صنایع دفاع شده است.


با توجه به اینکه این مجموعه به یکی از ارگان های نظامی وابسته است طبیعی است چنین تجمع‌هایی حساسیت زا شود. با این حال مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا مشکل را حل کنند.


مسئولان زمین صنایع دفاع در آخرین موضع خود گفته بودند که حاضر نیستند این زمین را در اختیار استقلال قرار بدهند اما مدیران باشگاه در صدد رفع دلخوری و بازگشت تیم هستند. از این رو مدیران استقلال در تلاش بودند تا امروز تیم به صنایع دفاع برگردد و تمرین کند اما این اتفاق نیفتاد و مدیران این مجموعه امروز هم زمین را در اختیار آبی ها قرار ندادند!


نکته مهم اینکه شاگردان فرهاد مجیدی  روز گذشته هم مجبور شدند تمرین شان را در سالن وزنه برگزار کنند و حالا در شرایطی که قصد دارند ساعت 14 تمرین امروز را برگزار کنند،‌بلاتکلیف مانده‌اند.


مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال امروز قرار است با مسئولان مربوطه جلسه‌ای را برگزار کند تا مشکل حل شود، اما با توجه به اینکه طبق برنامه تمرین باید ساعت 14 برگزار شود، مسئولان استقلال در حال رایزنی با مجموعه خیریه عمل هستند تا حداقل امروز جایی برای برگزاری تمرین داشته باشند.

دیدگاه‌ها