کد خبر : 1785397 | 21 مهر 1400 ساعت 13:08 | 76.5K بازدید | 32 دیدگاه

هافبک هجومی مد نظر فرهاد مجیدی کیست؟

رونمایی از دو خارجی؛ تشکیل باند فرانسوی‌ در استقلال

دو بازیکن خارجی مد نظر فرهاد مجیدی مشخص شده‌اند و هواداران در انتظار رونمایی از سومین بازیکن هستند.

رونمایی از دو خارجی؛ تشکیل باند فرانسوی‌ در استقلال

به گزارش "ورزش سه"، مسئولان باشگاه استقلال با نظر کادرفنی این تیم به دنبال جذب 3 بازیکن خارجی هستند و قرار است این بازیکنان قبل از شروع لیگ برتر به ایران بیایند و کارشان را شروع کنند.


از این رو امروز نام و مشخصات دو بازیکن خارجی مد نظر فرهاد مجیدی مشخص شد. در این خصوص آرتور کوین یامگا و رودی فیلیپه گشتات دو بازیکن خارجی هستند که به زودی به ایران می‌آیند تا بعد از حضور در تست های پزشکی قراردادشان را امضا کنند و به تمرینات بروند.

 


**دفاع راست کامرونی- فرانسوی جایگزین احمد موسوی


آرتور کوین یامگا مدافع راست 25 ساله‌ای است که هم اکنون در تیم وایله بولد دانمارک توپ می‌زند و همبازی سعید عزت اللهی است. او متولد فرانسه است اما اصلیتی کامرونی دارد و در فصل جدید لیگ دانمارک در 11 بازی به میدان رفته و 3 پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرده است.


یامگا فوتبالش را در ایتالیا و با تیم کیه‌وو آغاز کرد. او در رده های پایه این تیم ایتالیایی رشد کرد و بعد ها در سری‌آ پیراهن پسکارا و سینه‌نا را نیز برتن کرد. یامگا همچنین در آوس پرتغال نیز توپ زده است.


این بازیکن 188 سانتی‌متری  در 189 بازی برای تیم های مختلف به میدان رفته که در این دیدارها 32 گل و 10 پاس گل ثبت کرده است. نکته جالب اینکه او در دوران حرفه ای فوتبالش از داوران کارت قرمز نگرفته است.


سایت ترانسفر مارکت ارزش این بازیکن فرانسوی- کامرونی را بالغ بر 350 هزار دلار قرار داده و حالا باید دید استقلالی‌ها با چه مبلغی با او به توافق رسیده‌اند. هرچند که به نظر می‌رسد مبلغ مورد توافق یامگا با استقلال کمتر از این مبالغ باشد.


آرتور یامگا قرار است امروز یا فردا به ایران سفر کند و در تست های پزشکی حضور یابد. ظاهرا این بازیکن جدایی اش از تیم وایله بولد دانمارک هم قطعی شده و بدون مشکل می‌تواند در استقلال حضور پیدا کند.


یامگا یکی از بازیکنانی است که گابریله پین به فرهاد مجیدی معرفی کرده و شناخت کافی از او دارد. از این رو مجیدی امیدوار است با حضور این بازیکن خط دفاعی تیمش تقویت شود و روزهای خوبی را سپری کند.

 


**مهاجم فرانسوی با سابقه بازی در لیگ جزیره


رودی فیلیپه گشتات مهاجم 33 ساله و باسابقه ای که سالها در لیگ برتر جزیره توپ زده، مد نظر فرهاد مجیدی است و این بازیکن قرار است طی یکی دو روز آینده به ایران بیاید و بعد از حضور در تست های پزشکی کارش را شروع کند.


این مهاجم فرانسوی سابقه بازی در تیم‌های بلکبرن راورز، استون ویلا، میلدرزبرو و پاناتینایکوس را دارد و فصل گذشته نیز در لیگ استرالیا توپ زده است. او 193 سانتی‌متر قد دارد و حالا مد نظر فرهاد مجیدی و کادرفنی استقلال قرار گرفته و اگر مشکل خاصی پیش نیاید به زودی پیراهن آبی ها را برتن می‌کند.


او فصل پیش در 14 بازی ای که برای تیمش به میدان رفته 5 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده است. گشتات در 5 فصل گذشته 57 مسابقه برای تیم های خود انجام داده که 22 بار موفق به گلزنی شده است.

 


**سومین بازیکن خارجی کیست؟


فرهاد مجیدی سرمربی استقلال چند روز قبل گفته بود که 3 بازیکن خارجی به خدمت می‌گیرد و لیست تیمش را نیز برای این منظور خالی گذاشته است. از این رو حالا که دو بازیکن خارجی آبی ها مشخص شده اند باید دید سومین خارجی مد نظر کادرفنی استقلال چه کسی است. آبی ها در پست های مدافع راست، هافبک هجومی و مهاجم نیاز به بازیکن خارجی داشتند  و حالا مشخص شده که سومین خارجی آنها در پست هافبک هجومی و وینگر توپ می‌زند.با توجه به اینکه مشخص است گابریله پین مربی ایتالیایی استقلال از دو بازیکنی که نامشان مطرح شده شناخت دارد، احتمالا سومین بازیکن نیز با نظر مستقیم او جذب شود. باید دید این بازیکن که احتمالا هفته اینده نامش مشخص می‌شود چه کسی است و چه سوابق و توانایی‌هایی دارد.

دیدگاه‌ها