کد خبر : 1785401 | 21 مهر 1400 ساعت 13:14 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

میهمان ناخوانده همچنان پشت در منتظر است؛

ویتنام، تنها تیم بدون امتیاز دور نهایی مقدماتی

تیم ملی ویتنام که صعودی تاریخی به دور نهایی مقدماتی جام جهانی داشت، هنوز در این دور امتیازی کسب نکرده است.

ویتنام، تنها تیم بدون امتیاز دور نهایی مقدماتی

به گزارش ورزش سه، دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا شب گذشته هفته چهارم خود را پشت سر گذاشت. پس از برگزاری بازی های این هفته، تیم های ایران و عربستان به ترتیب رتبه های نخست گروه های A و B را مال خود کردند. کره جنوبی و استرالیا هم تیم های دوم این دو گروه هستند.

 

عربستان شب گذشته موفق شد چین را به سختی شکست داده و روند کسب صد در صد امتیازات را همچنان ادامه دهد. ایران و استرالیا که تا هفته سوم همین شرایط را داشتند در این هفته امتیاز از دست دادند. ایران مقابل کره در تهران به تساوی رسید و استرالیا در خانه ژاپن شکست خورد.

 

در رتبه های پایین هم اتفاق خاصی رخ نداد و رتبه ها تغییری نداشتند. سوریه، تیم تک امتیازی گروه A شب گذشته از لبنان شکست خورد تا به قعرنشینی خود ادامه دهد. در گروه B هم ویتنام که هر سه بازی قبلی خود را با شکست پشت  سر گذاشته بود در بازی چهارم هم متحمل شکستی دیگر شد. این تیم شب گذشته 3-1 به عمان باخت تا تنها تیم بدون امتیاز این دور از رقابت ها باشد.

 

شاگردان پارک هونگ سئو با کسب 17 امتیاز در دور قبلی بالاتر از مالزی، تایلند و اندونزی به دور نهایی مقدماتی راه یافتند. با توجه به حضور قدرت های برتر آسیا در مرحله نهایی پیش بینی می شد که میهمان ناخوانده این دوره کار بسیار سختی برای کسب امتیاز  داشته باشد که تا این لحظه چنین بوده و ویتنام تنها تیم بدون امتیاز در بین 12 تیم حاضر در دو گروه 6 تیمی است.

دیدگاه‌ها