کد خبر : 1785407 | 21 مهر 1400 ساعت 13:30 | 27.7K بازدید | 2 دیدگاه

ماموریت جانشین شجاع؛ گومیس را رها نکن! (عکس)

فرشاد فرجی حالا به مدافع مورد اطمینان یحیی بدل شده و در بازی با الهلال حساس‌ترین بازی دوران فوتبال خود تا اینجا را تجربه خواهد کرد.

ماموریت جانشین شجاع؛ گومیس را رها نکن! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس برای دومین سال متوالی یکی از مدافعین اصلی خود را از دست داد تا چالشی تکراری را تجربه کند. البته جدایی شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی تفاوت‌های زیادی داشت و سرخ‌ها فرصت داشتند خیلی زود با نظر گل‌محمدی برای کنعانی جانشین جذب کنند.

 

در پنجره تابستانی امسال، قرمزها دو مدافع آخر جدید را جذب کردند. علیرضا ابراهیمی کاپیتان گل گهر و علی نعمتی مدافع مورد علاقه یحیی و برانکو که در شهرخودرو شاگرد گل محمدی بوده است. البته جلوتر از این دو نفر فرشاد فرجی قرار دارد که در زمستان گذشته به اردوگاه سرخ‌ها اضافه شد و با عملکرد کم اشتباهی که داشت خیلی زود اعتماد یحیی را جلب کرد.

 

1653749

 

به احتمال زیاد یحیی بازهم از زوج فرجی-حسینی در خط دفاعی تیمش بهره خواهد برد و اغراق نیست اگر بگوییم این مسابقه حساس‌ترین دیداری است که فرجی در آن به میدان می‌رود. شماره 3 پرسپولیسی‌ها حالا در جایگاهی است که سال گذشته شجاع در آن بازی می‌کرد و کار بسیار سختی مقابل عناصر تهاجمی زهردار الهلال خواهد داشت.

 

البته فرجی پیش از این امتحانش را در دو دربی و مرحله یک هشتم مقابل استقلال تاجیکستان پس داده و کم‌تر نشانه‌ای از استرس در او دیده می‌شد. ضمن اینکه او در این بازی در کنار کاپیتان سیدجلال بازی می‌کند که این موضوع می‌تواند در عملکرد او نیز تاثیر مثبتی بگذارد. فرشاد با توجه به سرعت خوبی که دارد باید در قطع توپ‌ها موفق عمل کند و علاوه بر آن فضایی به مهاجم فرصت طلب الهلالی‌ها یعنی بافتیمبی گومیس ندهد.

دیدگاه‌ها