کد خبر : 1785420 | 21 مهر 1400 ساعت 15:35 | 27.9K بازدید | 5 دیدگاه

راموس شاید در لوکلاسیک

هراس راموس از بازگشت؛ طلسمی که پابرجاست

این جمعه نیز نباید منتظر حضور سرخیو راموس در ترکیب پی اس جی باشیم در حالی که در فرانسه ادعایی دیگر مطرح شده بود.

هراس راموس از بازگشت؛ طلسمی که پابرجاست

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذشت بیش از دو ماه از انتقال سرخیو راموس به پاری سن ژرمن این بازیکن هنوز نتوانسته در ترکیب تیم فرانسوی به میدان برود. مدافع اسپانیایی چندی پیش از ناحیه ساق پا دچار آسیب دیدگی شد و همچنان در حال ریکاوری است اما به نظر می رسد که او حالا در آستانه بازگشت به میادین قرار گرفته است.

 

 

1649955

 

 

روز گذشته لوپاریزین اعلام کرد که راموس به طور کامل مصدومیت را پشت سر گذاشته و مشکلی برای همراهی پی اس جی ندارد. این نشریه نزدیک به باشگاه پاریسی ادعا کرده بود که راموس فردا در فهرست تیم برای بازی مقابل آنژه قرار خواهد گرفت و جمعه شب حتی شانس حضور در میدان را نیز خواهد داشت ولی "خوانفه سانز"، دوست صمیمی راموس ادعایی دیگر را مطرح کرد.

 

 

1633402

 

 

سانز در برنامه ال چیرینگیتو گفت که راموس وارد فهرست نخواهد شد و این جمعه نباید منتظر بازگشت او به میادین ماند. طبق ادعای سانز، راموس احتمالا در بازی 24 اکتبر(2 آبان) برابر مارسی اولین بازی خود برای پاریسی ها را انجام خواهد داد. دیداری که ال کلاسیکوی فوتبال فرانسه است.

برای بسیاری این سوال وجود دارد که چرا راموس این جمعه نیز ریسک نکرده است. در واقع هرچند راموس مصدوم نیست ولی خود بازیکن تصمیم دارد زمان بیشتری را به تمرین بپردازد و بدون هرگونه ریسکی به میادین برگردد. مائوریسیو پوچتینو هم به تصمیم مدافع ارزشمند خود احترام گذاشته و تابع نظر او خواهد بود.

راموس در سال 2021 تنها در 4 بازی رسمی حضور داشته و بی شک انگیزه های بالایی برای اعاده حیثیت دارد.

 

دیدگاه‌ها