کد خبر : 1785422 | 21 مهر 1400 ساعت 14:54 | 18.6K بازدید | 2 دیدگاه

مشکلی با زیدان نداشتم

رئال همه‌جا موفق باشد ولی فعلا بازیکن میلانم

براهیم دیاز گفت که با زیدان هیچ مشکلی نداشت و برای رئال آرزوی موفقیت کرد.

رئال همه‌جا موفق باشد ولی فعلا بازیکن میلانم

به گزارش "ورزش سه"، براهیم دیاز ستاره اهل مالاگا ژانویه 2019 از سیتی به رئال پیوست و پس از یک سال و نیم ناموفق، در تابستان گذشته به صورت قرضی راهی میلان شد. در پایان فصل گذشته، براهیم توانست در 39 بازی برای روسونری در همه رقابت ها 7 گل بزند و 4 پاس گل بدهد.

 

 

1600970

 

 

یکی از ستاره های درخشان این فصل میلان هم براهیم دیاز است. بازیکنی که دو ساله و قرضی از رئال برای باشگاه ایتالیایی بازی می کند و فراتر از تصورات نیز کار کرده است. 5 گل و یک پاس گل در همین شروع فصل را خوشبین‌ترین هوادار میلان هم از براهیم انتظار نداشت. حسرت میلانی ها در اینجاست که براهیم بازیکن رئال است و در قرارداد او بند خرید نیز گنجانده نشده است.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال اخیرا در یک مصاحبه گفت که عملکرد براهیم را به دقت زیر نظر دارند و بسیار از او راضی هستند. او گفت که براهیم می تواند برای رئال بازیکن بسیار مهمی باشد.

 

 

1636866

 

 

دیاز که چندی پیش گفته بود به رئال فکر نمی کند، در یک گفت و گوی تصویری زنده با دوست دارانش گفت:« در حال حاضر روی میلان تمرکز دارم که باشگاه بزرگی است و نمی توان چیزی جز تعریف و تمجید در موردش گفت.

البته که برای رئال همیشه و در همه جا آرزوی موفقیت دارم اما الان در میلان هستم.

زیدان؟ به عنوان بازیکن یک اسطوره بود و به عنوان مربی هم خیلی خوب کار کرده است. نسبت به یکدیگر احترام متقابل داریم و می دانم که فوتبال مرا دوست دارد. هیچ مشکلی با زیدان نداشتم و چیزهای زیادی هم از او یاد گرفتم.»

دیدگاه‌ها