کد خبر : 1785424 | 21 مهر 1400 ساعت 14:41 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیدصالحی: او قرار است به تمرین بیاید؛

الجبوری فسخ غیرقانونی کرد و باید برگردد

مدیر تیم فوتبال شهرخودرو تاکید کرد احمد الجبوری بازیکن این تیم محسوب می‌شود و فسخ یک‌طرفه او غیرقانونی است.

 الجبوری فسخ غیرقانونی کرد و باید برگردد

به گزارش "ورزش سه"، احمد الجبوری که سال گذشته برای پدیده(شهرخودرو) مشهد بازی می‌کرد، با وجود داشتن قرارداد با این باشگاه تصمیم به فسخ قرارداد یک‌طرفه گرفت و با باشگاه آلومینیوم به توافق نهایی رسید که البته قرارداد او بخاطر عدم داشتن رضایت‌نامه توسط باشگاه شهرخودرو، از سوی اراکی‌ها نیز ثبت نشد و آلومینیومی‌ها قرارداد او را به‌صورت رسمی ثبت نکردند.

 

سید مهدی سیدصالحی، مدیر تیم فوتبال شهرخودرو درباره وضعیت احمد الجبوری عنوان کرد: ما به این بازیکن نامه زدیم و بلیت بازگشت به مشهد را برای الجبوری گرفتیم تا در تمرینات حضور پیدا کند چون او بازیکن تیم ما است و قرارداد رسمی با باشگاه شهرخودرو دارد.

 

او تاکید کرد: نه تنها احمد الجبوری، بلکه به تمام بازیکنانی هم که با باشگاه شهرخودرو قرارداد داشتند، اعلام کردیم که باید در تمرینات تیم حاضر باشند و آنها نیز تعهد رسمی و قراردادی دارند که در مشهد حضور پیدا کنند.

 

مدیر تیم فوتبال شهرخودرو در واکنش به اینکه گفته می‌شود احمد الجبوری نسبت به فسخ یک‌طرفه قراردادش اقدام کرده است، گفت: الجبوری با باشگاه شهرخودرو قرارداد دارد و اگر این کار(فسخ) را انجام بدهد، ما از طریق مراجع ذی‌صلاح و سازمان لیگ به‌صورت جدی این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

 

سیدصالحی اضافه کرد: باشگاه و کادر فنی تیم شهرخودرو به احمد الجبوری نیاز دارند و این بازیکن هم باید بداند طبق چارت موجود و قراردادش رفتار کند و به مقررات باشگاه و سازمان لیگ احترام بگذارد. ما سعی کردیم در تمام امورمان تفکرات متقابل و اصول قانونی را داشته باشیم.

 

او تصریح کرد: اگر قرار به جدایی هر بازیکنی از شهرخودرو باشد، باید کادر فنی تیم و علاوه بر آن باشگاه هم رضایت بدهند. ما قرارداد بازیکنانی که تحت قرارداد هستند را دراختیار داریم و مطمئن باشید از حق و حقوق خودمان دفاع می‌کنیم.

 

سیدصالحی درباره اینکه احمد الجبوری به توافق اولیه با آلومینیوم رسیده بود اما این باشگاه اراکی پس از اعلام شهرخودرو قرارداد این بازیکن را به‌صورت رسمی ثبت نکرد، گفت:بنده شخصا با آقای خطیبی صحبت کردم. آقا رسول دوست و هم‌بازی قدیمی من است؛ ایشان به بنده اعلام کرد چارت باشگاه آلومینیوم به شکلی است که فقط با بازیکنانی که مشکل قرارداد نداشته باشند، قرارداد می‌بندند و اصلا قرار به شکایت‌بازی ما هم نیست چون تفکر باشگاه آلومینیوم هم همین است.

 

مدیر تیم فوتبال شهرخودرو عنوان کرد: بنده با احمد الجبوری صحبت کردم و قرار است ایشان به تمرینات تیم برگردند.

دیدگاه‌ها