کد خبر : 1785427 | 21 مهر 1400 ساعت 15:16 | 228K بازدید | 199 دیدگاه

ماجراهای عجیب نماینده ایران در فروگاه؛

پرواز پرسپولیس به ریاض کنسل شد!

کاروان پرسپولیس پس از ساعت‌ها معطلی نتوانست اجازه سفر به ریاض را پیدا کند و پرواز این تیم به پنج‌شنبه موکول شد.

پرواز پرسپولیس به ریاض کنسل شد!

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم پرسپولیس که به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی با یک روز تاخیر قرار بود راهی عربستان شوند، نتوانستند تهران را به مقصد ریاض ترک کنند.

 

این در حالی است که اعضای تیم پرسپولیس از ساعت ۱۰ صبح در فرودگاه مهرآباد حاضر شدند و قرار بود ساعت ۱۱ با پرواز چارتر و اختصاصی به ریاض بروند که باتوجه به ناهماهنگی‌ها این اتفاق رخ نداد.

 

باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که ناهماهنگی از سوی عربستان بوده و آنها اجازه فرود هواپیمای حامل اعضای تیم را نداده‌اند.

 

یحیی گل‌محمدی نیز اعتراض تندی را نسبت به تاخیر پرواز تیمش نشان داد و با انتشار یک عکس اعلام کرد که او و کادرش برای هواخوری در فرودگاه حضور دارند!

 

1653782

 

سرانجام پس از ساعتها تاخیر، اعضای تیم پرسپولیس پس از این که اطمینان پیدا کردند قرار نیست راهی ریاض شوند، فرودگاه را ترک کردند و حالا مشخص نیست که چه زمانی راهی عربستان خواهند شد.

 

نکته مهم اینکه قرمزهای پایتخت باید یک روز هم در ریاض قرنطینه شوند و حالا در فاصله سه روز تا بازی الهلال، در سفر به این کشور هم ناکام مانده‌اند.

 

سیامک نعمتی ستاره پرسپولیس با انتشار یک لایو عصبانیت خود از وضعیت تیم را نشان داد و گفت که پرواز فعلا انجام نمی‌شود.

 

1653787

 

باشگاه پرسپولیس در واکنش به این اتفاق با انتشار بیانیه‌ای نوشت: عرف بین‌المللی می‌طلبد تیم‌های ورزشی، بدون مشکل موفق به خروج از کشورهای خود و رسیدن به کشور مقصد شوند اما این‌طور به نظر می‌رسد که کارشکنی از سوی فرودگاه ریاض باعث ایجاد شرایطی شد تا اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ساعت‌ها در فرودگاه مهرآباد معطل شوند و در نهایت حاصلی برای شروع سفر نداشته باشند.

 

بروزرسانی: باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که این تیم چهارشنبه به ریاض نمی‌رود و پرواز به پنج شنبه موکول شده است. سرخپوشان یک جلسه تمرینی هم در تهران خواهند داشت


پرسپولیس و الهلال روز ۲۴ مهر ماه باهم روبرو خواهند شد.

دیدگاه‌ها